Tåkefyrste Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Ja, den var mange timer på lager. Mange dager faktisk............ Til full pris. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Ja, den var mange timer på lager. Mange dager faktisk............ Til full pris. Minst 12 timer på lager til bf pris. Jeg sjekket, noe du tydeligvis ikkje gjorde. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Ser at HX1000i kostet 995 siden i går... Selvfølgelig at jeg måtte finne det ut når det var utsolgt. Da var du heldig, så slapp du å bli plaget med dårlig PSU. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 G2 1000W er jo bare å sjekke i nermeste elkjøp Er du heldig har dem inne! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Minst 12 timer på lager til bf pris. Jeg sjekket, noe du tydeligvis ikkje gjorde. Du mener et slikt tilbud får være i fred i 12 timer ja? Jeg sjekket rett etter 21 og da var det tomt. Endret 24. november 2018 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Da var du heldig, så slapp du å bli plaget med dårlig PSU. Men herregud da.... "Ikke kjøp EVGA G3 850/1000! De er noe jævla dritt! Støy og faenskap!" "Ikke kjøp Corsair HX PSU! De suger balle! Overpriset skvip!" "Ikke kjøp Cooler Master sine! De hakke peiling på sånt!" "Ikke kjøp Be Quiet! Mer som Be Loud! Duste design!" Nesten som at ingen strømforsyninger i hele verden er helt OK.... 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Har mindre og mindre forhold til noen "merker" nå. De kan ryke alle. Jeg sørger bare for å alltid ha et par i backup så man kan bytte kjapt. PSU er ofte synderen føler jeg. 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Alle merker har noen PSUer som ryker. Men de bedre PSUene så er det mindre som ryker, evt når de ryker så tar dem ikke med seg hele pcen, evt skader andre komponenter, er der kvaliteten ligger i mine øyner. Jeg velger heller en solid bygd PSU med mekanismer som slår inn for å begrense skader ved evt feil på psu enn en PSU som ødelegger andre kompenter. Så er det å se på selve byggekvaliteten, funksjon og så pris til slutt. Ta Evga G2 1000 eller var det G3 som har litt støy? Den har sikkerhetsmekanismer som slår inn ved evt feil på den, så i mine øyner er den en veldig god PSU! Men du får selvfølgelig bedre Endret 24. november 2018 av sveibuen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) G2 1600W til 2000kr må sies å være en fin pris. Jeg betalte 3600 i Mai :ninja: Å denne er tvers igjennom kvalitet! Endret 24. november 2018 av Simkin 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Har smelt masse enheter, fra alle produsenter. Rekorden er og blir nok north q uansett .. da tok det fyr (skikkelig) ? Evga gq gikk jordfeilbryteren på skapet og enheten eksploderte delvis Nettopp hatt en hxi her som er døende. Men imponerende hva den klarer i slik tilstand. Edit: satt nylig sammen en maskin med seasonic m12II .. føler denne er for undervurdert/glemt https://www.proshop.no/Stroemforsyning-PSU/Seasonic-M12II-520-EVO-Stroemforsyning-PSU-520-Watt-120-mm-80-Plus-Bronze-sertifisert/2449304?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite https://www.proshop.no/Stroemforsyning-PSU/Seasonic-M12II-620-EVO-Stroemforsyning-PSU-620-Watt-120-mm-80-Plus-Bronze-sertifisert/2447347?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Hatt feil på HCP 1300 også btw. Alt ryker. Endret 24. november 2018 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Men herregud da.... "Ikke kjøp EVGA G3 850/1000! De er noe jævla dritt! Støy og faenskap!" "Ikke kjøp Corsair HX PSU! De suger balle! Overpriset skvip!" "Ikke kjøp Cooler Master sine! De hakke peiling på sånt!" "Ikke kjøp Be Quiet! Mer som Be Loud! Duste design!" Nesten som at ingen strømforsyninger i hele verden er helt OK.... Det blir ofte sånn, når alle syntes at det man har selv "er best" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Alle merker har noen PSUer som ryker. Ja det er kjipt når førsteinntrykket av ett merke er dritt. I mitt tilfelle Corsair AX 860i. Men nå viste det seg jo at det var en utpreget problem modell akkurat det der.. Aldri mer Endret 24. november 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Det var ikke RM850x det var problemer med? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Ikke meg bekjent, men jeg er ikke kjent med den modellen. Jeg var i hvert fall uheldig med min PSU. Heldigvis bull stress å levere tilbake til Komplett 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Kanskje noen andre som husker? Mener det var noen her som hadde trøbbel med en Corsair PSU, der om han trykket kabelen for hardt inn i enheten, så kom den borti en kondensator eller noe inni enheten? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Stemmer det, husker ikke akkurat hvilken, men står lengre bak i tråden her!Var et kjent problem, Corsair var ikke vanskelig, tok du kontakt direkte med dem så sendte de bare ny til deg! Ingen problem fra deres side. Men ja, problemet var viss du trykket kablene for langt inn. Ellers så var PSUen super! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Har smelt masse enheter, fra alle produsenter. Rekorden er og blir nok north q uansett .. da tok det fyr (skikkelig) Evga gq gikk jordfeilbryteren på skapet og enheten eksploderte delvis Nettopp hatt en hxi her som er døende. Men imponerende hva den klarer i slik tilstand. Edit: satt nylig sammen en maskin med seasonic m12II .. føler denne er for undervurdert/glemt https://www.proshop.no/Stroemforsyning-PSU/Seasonic-M12II-520-EVO-Stroemforsyning-PSU-520-Watt-120-mm-80-Plus-Bronze-sertifisert/2449304?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite https://www.proshop.no/Stroemforsyning-PSU/Seasonic-M12II-620-EVO-Stroemforsyning-PSU-620-Watt-120-mm-80-Plus-Bronze-sertifisert/2447347?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Hatt feil på HCP 1300 også btw. Alt ryker. Seasonicene der er veldig bra, bare blitt veldig gamle! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Har smelt masse enheter, fra alle produsenter. Rekorden er og blir nok north q uansett .. da tok det fyr (skikkelig) ? Evga gq gikk jordfeilbryteren på skapet og enheten eksploderte delvis Nettopp hatt en hxi her som er døende. Men imponerende hva den klarer i slik tilstand. Edit: satt nylig sammen en maskin med seasonic m12II .. føler denne er for undervurdert/glemt https://www.proshop.no/Stroemforsyning-PSU/Seasonic-M12II-520-EVO-Stroemforsyning-PSU-520-Watt-120-mm-80-Plus-Bronze-sertifisert/2449304?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite https://www.proshop.no/Stroemforsyning-PSU/Seasonic-M12II-620-EVO-Stroemforsyning-PSU-620-Watt-120-mm-80-Plus-Bronze-sertifisert/2447347?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Hatt feil på HCP 1300 også btw. Alt ryker. Kanskje du har skadelig strømnett, siden så mange strømforsynininger ryker? Virker unormalt mye... 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Det kunne nok være en tanke å få sjekket strømnettet rundt ja. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ingenting galt med strømnettet. Skadene er ikke skjedd på samme strømnett heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå