Simkin Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Hiper TypeR 580W. For noe ræl. ALLE disse sa POFF, var bare spm om når. Min kvelda selvfølgelig også. Endret 16. februar 2018 av Simkin 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Hiper TypeR 580W. For noe ræl. ALLE disse sa POFF, var bare spm om når. Min kvelda selvfølgelig også. Raidmax 630W var halvbroren som ikke var modulær. Den døde, og tok med deg et DFI-kort i samme slengen. En dyr lærepenge. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Hiper TypeR 580W. For noe ræl. ALLE disse sa POFF, var bare spm om når. Min kvelda selvfølgelig også. Haha, siden du først nevner det..har fortsatt boksen den kom i Brukes til å huse litt forskjellige PlayStation kontrollere. Når det er sagt så hadde jeg ikke noe problemer med denne i sin tid heller TRUE 580 deilige watt, og modulær!! Awesomesauce! Endret 16. februar 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Min northq tok fyr og alle kablene på den smelta. Det freste skikkelig. Var noe riv ruskende galt med reguleringa til 12v der. Er jo ikke helt bra hvis man får 230v rett i fletta Endret 16. februar 2018 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Hiper TypeR 580W. For noe ræl. ALLE disse sa POFF, var bare spm om når. Min kvelda selvfølgelig også.Eneste PSU opp gjennom årene som har tatt kveld for min del. Og jeg har hatt ganske mange (20+) Haha, siden du først nevner det..har fortsatt boksen den kom i Brukes til å huse litt forskjelligeMorsomt at du skulle nevne det, da jeg også bruker boksen enda til å huse alt av verktøy og skruer jeg trenger når jeg bygger PC. Bra PSU kjøpet var godt for noe iallefall. Edit: så genialt at diskusjon velger å rotere et bilde jeg laster opp når det i utgangspunktet var rett orientasjon. Endret 16. februar 2018 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ja funker dårlig, rett vei når man trykker på de da Morsomt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Husker Tagan og Mist (hadde enheter fra begge disse) Entusiast PSUer som alle hyllet inklusive tek (hardware.no) men feilet etter noe lengre brukstid i fleng. https://www.tek.no/artikler/seks_stoysvake_stromforsyninger/25879/alle 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Lurer rett og slett på om en hx850i har tatt med seg litt av hvert på en maskin her. Hmm har ikke kommet til bunns i det ennå. Men en av rambrikkene og HK kan det se ut som forløpig. Skal ikke sette to streker under noe foeløpig da .. Det kom noen ugne lyder når jeg kobla til 24p. Psu var avslått men tilkoblet nettspenning (gjort det tusen ganger før men kanskje litt slurvete) Endret 16. februar 2018 av Kyrre S. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Det høres nå merkelig ut! Endret 16. februar 2018 av sveibuen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Enig i det. Må teste litt mer før jeg kan konkludere med noe, men noe er gæli her iallfall ? 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Man bør slå av psu med bryteren og draine hk kondensatorer i hk når man kopler av/på ting på hovedkort. Soft-off (hvis den var det) gir fremdeles standby spenninger. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Bryter var av .. men hadde ikke draina noe. Går litt fort som regel i min verden ? Man kunne høre tydelige tikke lyder, som et rele som prøver koble inn. Så var nok noe juice igjen ja .. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Det var da voldsomt så forsiktige man skal være da Bare unngå å shorte hele dritten så går det som oftest bra. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg ødela minnebrikker engang. Vært påpasslig med å dobbelsjekke at PC ikke er i soft-off etter dette 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 Slår alltid av bryteren å så trykker jeg på "på-knappen", holder den inne noen sekunder og kanskjer trykker et par ganger for å være sikker Du kan fort få deg en kraftig karamell viss ikke :O Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Tja .. fort og fort. Tok nesten 30 år før jeg var ute for denne varianten da ? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Er det noe på hovedkortene man kan få en smell av da? Har jeg aldri opplevd. Vet selfølgelig bedre enn å fikle inni PSU, men på HK var jeg faktisk ikke klar over at man måtte passe seg. Og jeg har bygd selv i 20+ år Endret 16. februar 2018 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Lite nytt på PSU fronten, ikke noe å si wow over akkurat Så blir kje noe oppdatering i første post med det samme.Venter på noe revolusjonerende! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) Har en halv-gammal Seasonic 1250W Gold jeg, holder i massevis. Hva er det folk venter på? Endret 17. februar 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå