Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hiper TypeR 580W. For noe ræl. ALLE disse sa POFF, var bare spm om når. Min kvelda selvfølgelig også.

Haha, siden du først nevner det..har fortsatt boksen den kom i :p Brukes til å huse litt forskjellige PlayStation kontrollere. Når det er sagt så hadde jeg ikke noe problemer med denne i sin tid heller :wee: TRUE 580 deilige watt, og modulær!! Awesomesauce!

post-12640-0-87878500-1518779009_thumb.jpeg

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hiper TypeR 580W. For noe ræl. ALLE disse sa POFF, var bare spm om når. Min kvelda selvfølgelig også.

Eneste PSU opp gjennom årene som har tatt kveld for min del. Og jeg har hatt ganske mange (20+)

Haha, siden du først nevner det..har fortsatt boksen den kom i :p Brukes til å huse litt forskjellige

Morsomt at du skulle nevne det, da jeg også bruker boksen enda til å huse alt av verktøy og skruer jeg trenger når jeg bygger PC. Bra PSU kjøpet var godt for noe iallefall.

Edit: så genialt at diskusjon velger å rotere et bilde jeg laster opp når det i utgangspunktet var rett orientasjon.

post-3895-0-04798100-1518781979_thumb.jpeg

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer rett og slett på om en hx850i har tatt med seg litt av hvert på en maskin her. Hmm har ikke kommet til bunns i det ennå. Men en av rambrikkene og HK kan det se ut som forløpig. Skal ikke sette to streker under noe foeløpig da .. Det kom noen ugne lyder når jeg kobla til 24p. Psu var avslått men tilkoblet nettspenning (gjort det tusen ganger før men kanskje litt slurvete)

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...