Gå til innhold

Anbefalte innlegg

EVGA SuperNOVA G3 - 750W er nå på tilbud hos komplett (24timer tilbud) for 899,- kroner

Jøss, kunne sverge jeg så 100+ lagerstatus inatt, men nå er det tomt og ikke på lager lenger... forventes inn 18. Juli.

Jeg bestilte en ihvertfall i natt.

Har fått bekreftelse på at jeg har bestilt, men ikke noe om pakken er send ut.... logget inn å sjekket ordre: Estimert levering 6 dager O.o oh well.. er det virkelig sååå mange som har kjøpt den i løpet av kort tid?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, gått på en aldri så liten blemme. Bygget ny build i et fractal node 304 kabinett, og kjøpte en EVGA BQ 750W Hybrid da den var på tilbud. Problemet er jo at denne bygger altfor mye slik at jeg ikke får plass til gpu da ledning ut kræsjer med skjermkort. 

Noen som har noen gode tips og hva jeg kan bytte den ut med?

Jeg ønsker helst og ha det så stille som mulig, men er forståelsesfull for at man ikke får i pose og sekk med denne formfaktoren.

Resten av oppsettet er forøvrig en 6700k og ett 1080 kort. 

Lenke til kommentar

Hei, gått på en aldri så liten blemme. Bygget ny build i et fractal node 304 kabinett, og kjøpte en EVGA BQ 750W Hybrid da den var på tilbud. Problemet er jo at denne bygger altfor mye slik at jeg ikke får plass til gpu da ledning ut kræsjer med skjermkort. 

Jeg ønsker helst og ha det så stille som mulig, men er forståelsesfull for at man ikke får i pose og sekk med denne formfaktoren.

Corsair CX serie er "korte" og passer fint i slike kabinetter.
Lenke til kommentar

Hva med å modifisere litt? Vet at noen har endret på plasseringen av psu slik at den går litt ut av kabinettet hos noen og at dette kan være en grei løsning om det er enkelt å fikse ( skru av platen bak der psu er montert ) , hos andre så er eneste utvei bytte av psu.

Lenke til kommentar

Hva med å modifisere litt? Vet at noen har endret på plasseringen av psu slik at den går litt ut av kabinettet hos noen og at dette kan være en grei løsning om det er enkelt å fikse ( skru av platen bak der psu er montert ) , hos andre så er eneste utvei bytte av psu.

Man skal vel modifisere node 304 ganske godt for å få strømforsyningen bak da denne ligger inni helt i front. Hvis du fortsatt har åpent kjøp ville jeg anbefalt det og heller bestilt noe som passer. Jeg har brukt ax860 tidligere og da kunne jeg ikke engang bruke alle tilkoblingene da flere kom i konflikt med gpu.

Lenke til kommentar

Silvestone Strider Serie

150mm (B) 86mm (H) 140mm (D)

http://silverstonetek.com/product.php?pid=565&area=en

As desktop computers continue to advance toward ever more efficient and smaller designs, SilverStone is helping to drive the efficiency movement by releasing the Strider Platinum series of power supplies. Created to be the smallest fully modular ATX power supplies with 80 PLUS Platinum efficiency, they are also incredibly quiet with the ability to run in fanless mode. If the loading condition is below 20%, the fan in the power supply can remain off for silent operation during idle or low powered computing activities. Other great features inherited from previous Strider series include ±3% regulation, powerful single +12V rail, 24/7 continuous power output, and multiple PCI-E cables. For those looking to build highly efficient systems in small footprints, the Strider Platinum is definitely the best choice.

Du får disse i 80 plus ,bronse , silver , gold og platinum og mange effekt størrelser.

Lite varmetap (platinum) og litt ekstra effekt er kanskje lurt i et trangt kabinett.

Din EVGA BQ 750

150mm (B) 85mm (H) 165mm (D)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hxi er jo dyrere pga den software møkka.

Visste ikke den også var i versjon 2

Edit

Men hva er det man kjøper hvis man bare skal ha "det råeste" for å være ekkel?! ? Snakker vi seasonic prime Titanium da?

Antec 1300 hcp er jo fortsatt god, selv om den har steget over 1000 kr i pris :p

Ax1500i er vel oppe i der av de råeste, og . Og de svindyre coolermaster "masterwatt"

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hxi er jo dyrere pga den software møkka.

Visste ikke den også var i versjon 2

Edit

Men hva er det man kjøper hvis man bare skal ha "det råeste" for å være ekkel?! Snakker vi seasonic prime Titanium da?

Den software møkke fungerer greit nok imho (aldri brukt den i tidligere versjoner)

Trodde det du kalte Versjon 2 var synonymt med platinum (nytt innvendig design kontra gold føre)

Alle HX/HXI er nå av type  platinum 80Plus sertifisert med 10 års garanti på Corsair sin web : http://www.corsair.com/en-eu/power-supply-units

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...