Aleksander.dev Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei. Var godt på vei til og lage en ny gruppe for et norskt Elder Scrolls online samfunn på facebook, men bestemte meg for og se om det var noe eksisterende først. Og det var det. Om du skal begynne og spille the Elder Scrolls Online, foreslår jeg at du joiner gruppa jeg fant. https://www.facebook.com/groups/1451083331776447/ Dette er ikke enda, slik jeg ser på det en guild gruppe men en gruppe for spillere. Tenker at jeg selv starter en facebook gruppe for guildet mitt som jeg ønsker og lage når jeg har blitt bedre kjent med aktuelle spillere. Men intill den tid er det gruppa over som gjelder:) Jeg har vært med på 3 beta tester. Spilt 4 karakterer. Kajhit til 16 2Handed Dunmer til 17 Rouge Bosmer til 11 Bow Altmer til 8 MageJeg har kjøpt deluxe edition og vil begynne 5 dager før release date som Dark elf Rouge. Gleder meg Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg har kjøpt deluxe edition og vil begynne 5 dager før release date som Dark elf Rouge. Lykke til med det. Har det noensinne skjedd at et MMORPG går knirkfritt fra launch og head start? ESO vil svært tvilsomt bli et unntak. Jeg har også forhåndsbestilt (vanlig versjon), men kommer ikke til å prøve før en ukes tid etter launch. Forhåndsbestilte bare for å kunne ha alle rasene i alle alliansene. For øvrig har vi en Elder Scrolls subforum under "De mest diskuterte". Lenke til kommentar
Aleksander.dev Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Det skal du få lov til. Men jeg vil begynne med en gang. Skulle tekniske problemer ødelegge for det så får det være Ikke noe og få gjort noe med.. Endret 25. februar 2014 av Aleksander.dev Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det var liksom poenget. Jeg har prøvd mange MMORPGer fra starten, og det har utelukkende bestått i lange køer, disconnects og så videre. ESO vil nok ikke være et unntak. Men for all del, om du vil sitte hele dagen og kjefte på dårlig linje, dårlige servere, disconnects, lange innlogginskøer osv, så for all del. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 plana mi va å kjøpe eso men da forhåndsbestillinga kom og jeg kunne se at alle raser kan være i alle alliancer så mistet jeg trorn på spillet.er no ikke vits å ha alliancer der når det ikke blir noe forskjell mellom dem Lenke til kommentar
Aleksander.dev Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Kan si med enig i det. Likte ikke det så godt jeg heller. Men det spiller ikke så stor rolle og det plager ikke meg. Les litt om spillet og du skjønner fort at dette er en av de langt bedre mmoene. Dybden er enorm Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Vi har en enda større gruppe av norske medlemmer, allerede godt etablert som guild og skal spille ESO på http://nox.no http://nox.no/medlemsliste/eso-medlemmer/ Du er hjertlig velkommen inn i vårt samfunn Brorparten av guildet skal dog spille på Aldmeri Dominion Eller du er velkommen til å bli med i forumet bare for å diskutere ESO i dybden, og ikke bare i en tråd Endret 26. februar 2014 av Fnix Lenke til kommentar
Ord Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Lurer på om du får beholde de karakterene du har laget under beta? Det ville i så tilfelle vært svært demotiverende for de som planlegger å delta i kappløpet til endlevel. Endret 10. mars 2014 av Ord Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Lurer på om du får beholde de karakterene du har laget under beta? Det ville i så tilfelle vært svært demotiverende for de som planlegger å delta i kappløpet til endlevel. Selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå