Bella1981 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei, jeg er på jakt etter et undervannskamera, har sett etter noen. Men leser vunderinger fra litt rundt omkring, og synes det blir da enda vanskeligere å velge. Trenge ikke noe sånn skikkelig fancy, men prismessigt rundt 2500 kr. Skal bruke dette mest for å ta bilder av barna i svømmehallen og på stranda. Det hadde vært fint å få tatt noe kule under vann der bildene er klare og bra. Noen som kan anbefale meg kamera? Legg til gjerne en link. På forhånd TAKK Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Ikke at jeg kan så mye om dette, men funker ikke gopro til dette? Da får du filmet de også om du vil Eller er det for dårlig kvalitet på kameraet til gopro? Endret 24. februar 2014 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Bella1981 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Ikke at jeg kan så mye om dette, men funker ikke gopro til dette? Da får du filmet de også om du vil Eller er det for dårlig kvalitet på kameraet til gopro? Nei det aner jeg ikke noe om, har 0 peiling på undervannskamera. Men hoved fokuset mitt blir ikke mye filming. Er mest glad i å ta bilder Endret 24. februar 2014 av Bella1981 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Hei og velkommen til forumet Gopro er veldig bra, men mangler skjerm så du ser ikke hva du fotograferer. Her har du alle vanntette kompaktkameraene som gjelder i dag, Olympus TG2 og Canon D20 blir ofte anbefalt her hvis jeg ikke husker helt feil. Hvis du trykker på linkene til spesifikke kameraer finner du litt ned på høyre siden en kobling som det står "les mer" trykker du der får så du tilgang til mer informasjon/tester, akam artikler, etc. så du kan fordype deg litt mer om kameraene. Endret 24. februar 2014 av Nautica Lenke til kommentar
Bella1981 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Hei og velkommen til forumet Gopro er veldig bra, men mangler skjerm så du ser ikke hva du fotograferer. Her har du alle vanntette kompaktkameraene som gjelder i dag, Olympus TG2 og Canon D20 blir ofte anbefalt her hvis jeg ikke husker helt feil. Hvis du trykker på linkene til spesifikke kameraer finner du litt ned på høyre siden en kobling som det står "les mer" trykker du der får så du tilgang til mer informasjon/tester, akam artikler, etc. så du kan fordype deg litt mer om kameraene. Takker for svar, ja skjerm hadde jo vært kjekt å ha med. Liker ikke uten. For jeg må nesten se hva jeg tar Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Det viktigste er og påse at alle åpninger er ordentlig stengt og ikke ligger noe støv/hårstrå på pakningene, er liten glipe der så ødelegger du kameraene veldig fort. Og formater minnekortet i kameraet før du begynner og bruke det Endret 24. februar 2014 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå