Tempelhof45 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Nye Wolfenstein har mange helsprø ideer, men er det nok?Sniktitt: Wolfenstein: The New Order Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 hmm. skuffende at inntrykket ditt var så dårlig. Jeg har nemmelig hatt en del forhåpninger rundt denne tittelen. Får bare krysse fingrene for det ferdige produktet gir en bedre helhetelig følelse. Eller at du og jeg har helt forskjellig spill smak Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skulle gjerne sett noe i samme stil som Return to castle wolfenstein, det spillet var fantastisk.Roboter og scifi-nazister frister ikke voldsomt for min del. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Dette kan kanskje bli en liten guilty pleasure, kanskje. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Leste en preview av dette tidligere i dag, husker ikke hvor, og inntrykket de satt med var veldig bra. Så vi får se, jeg er uansett skeptisk inntil videre. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Blir nok å kjøpe dette når det kommer. Har savnet Wolfenstein i mange år så det er jammen på tide at det kommer et spill som er Wolfenstein. Det lille jeg har sett så ser det bra ut. Endret 24. februar 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er alltid mye potensiale med nazister, spesielt når man sprøyter inn paranormale og science fiction-aktige elementer inn i fortellingen. Eh.... okay? 2 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Utifra det jeg har sett og lest av "The New Order", så er det egentlig ingenting som imponerer meg. Er redd det kommer til å føye seg inn i rekken som "nok et første person" spill, men med Wolfenstein navnet i ryggen. Lenke til kommentar
tissogtass Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skulle gjerne sett noe i samme stil som Return to castle wolfenstein, det spillet var fantastisk.Roboter og scifi-nazister frister ikke voldsomt for min del. Det e no robotta å nazista i return to castle wolfenstein å! Lenke til kommentar
FranzPissoar Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 venter til spillet koster en hundrings Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg likte det forrige Wolfenstein meget godt, synd om dette ikke opprettholder samme kvalitet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Skulle gjerne sett noe i samme stil som Return to castle wolfenstein, det spillet var fantastisk.Roboter og scifi-nazister frister ikke voldsomt for min del. Enig der. RtCW hadde en herlig og guffen stemning, samtidig som gameplayet var bra. Savner FPS av den gode gamle sorten. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Skulle gjerne sett noe i samme stil som Return to castle wolfenstein, det spillet var fantastisk.Roboter og scifi-nazister frister ikke voldsomt for min del. Det e no robotta å nazista i return to castle wolfenstein å! I en helt annen skala utifra hva jeg kan se av det nye spillet. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Mulig tittelen kan tiltrekke noen kjøpere fra 90-talls 1.utgaven-type oldiser. Det var et bra spill selv gitt alle de begrensede tingene spillutviklerne stod overfor den gang. Men, så var kanskje publikum uthungret for gode spilltitler den gang. Lenke til kommentar
Tempelhof45 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Dette kan kanskje bli en liten guilty pleasure, kanskje. Det er alltid mye potensiale med nazister, spesielt når man sprøyter inn paranormale og science fiction-aktige elementer inn i fortellingen. Eh.... okay? Noe du lurte på? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 MachineGames’ Wolfenstein: The New Order is as surprising as it is bombastic As we begin our time with the opening three chapters of Wolfenstein: The New Order, the last game we’d ever expect to compare it to is The Last Of Us. And almost from the start we’re dual-wielding machine guns and fending off Nazi-branded robotic quadrupeds – no surprises there. Yet while the tone throughout is more Inglourious Basterds than The Pianist, in terms of character development, believable humanity and sheer pathos, MachineGames appears to be squaring up to Naughty Dog. Hmmm.... høres bra ut. "But none of that takes away from the satisfying gunplay. Weapons feel hefty and deadly, and basic enemies are felled quickly with just a couple of bullets, even on the harder difficulties. Hit a soldier in the leg and he’ll collapse to the ground straight away, backing towards the nearest surface and firing with one hand while clutching his injured leg with the other. Enemies react to every bullet, buckling and contorting with each impact." Høres veldig bra ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Faen jeg ønsker at dette spillet innfrir altså! Og så skulle vel dette ha en meget lang enspillerdel også? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Noen som har fått testet det ennå? Spontankjøpte spillet i går da det virket som om det hadde stort potensiale. Blir vel litt spilling i kveld.Nedlastingen fra Steam var forøvrig på massive 44Gb! Endret 20. mai 2014 av Vice Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Skulle gjerne sett noe i samme stil som Return to castle wolfenstein, det spillet var fantastisk.Roboter og scifi-nazister frister ikke voldsomt for min del. Men jaggu ble det ikke et kjempespill som jeg storkoste meg med likevel! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå