lion33 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Jeg sendte en melding til ei jente der jeg spurte om hun kunne ta over vakt for meg på jobb: hun sa dessverre jeg kan ikke skal i begravelse den dagen. Vanligvis pleier man bare å si jeg kan ikke eller dessverre er opptatt den dagen. Men hva skal jeg svare? Det går helt fint liksom eller bare ok? Forventer hun at jeg skal spørre hun hvem døde eller noe som jeg kondolerer? Må jo vise respekt til en medarbeider hvordan skal jeg skrive tilbakemelding nå ? Det var leit å høre? På en melding ? Du fikk ikke hørt det blir det ikke mer riktig det var leit, jeg kondolerer ? Skulle gjerne visst om det var noen nær men syns det blir for my å spørre om Endret 24. februar 2014 av lion33 Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 "Ok. Kondolerer" eller noe i den duren er vel ok? Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Ok. Det var leit å høre, kondolerer ? Funker ikke det? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skriv, Åja =/ leit og høre. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skriv, Åja =/ leit og høre.Inkludert og-feilen? Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Fikk ikke noe svar. Men kanskje hun ikke har sett den, det er jo sånn at jeg liker hun, hun liker meg også sikkert, da var det liksom fint å vise at man bryr seg, selv om jeg må vente til jeg møter hu på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå