Krisha Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er ikke noe annet å gjøre enn å SLÅ OPP! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hahaha, patetisk tråd. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har ikke tenkt å slå opp, men jeg må vel gå drastisk til verks for at han skal klippe seg. Bør jeg snakke med familien hans om det? Anonymous poster hash: 5c929...336 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har ikke tenkt å slå opp, men jeg må vel gå drastisk til verks for at han skal klippe seg. Bør jeg snakke med familien hans om det?Hva med å snakke med han om det? Vil han ikke? Synd, da får du bare venne deg til det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har ikke tenkt å slå opp, men jeg må vel gå drastisk til verks for at han skal klippe seg. Bør jeg snakke med familien hans om det? Anonymous poster hash: 5c929...336 Familien hans er vel deg, så du kan prate med deg sjølv. Men seriøst, prat med han. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hehehehe, jeg trodde faktisk denne tråden var genuin, men jeg ser nå at jeg har vært med på å mate trollet 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg mente familien hans, altså svigermor. Hun kan sikkert ordne opp i dette. Det hjelper ikke at jeg snakker med han. Anonymous poster hash: 5c929...336 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hvis du ikke ønsker å gå fra ham, så må du nesten akseptere ham som han er. Dette inkluderer håret hans... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Sikker på at han ikke har lagd langt hår fordi han egentlig vil skilles fra deg, men ikke tør å si det? 4 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 skaff deg en ordentlig mann Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Nei jeg tror ikke at det har noe med at han vil skille seg å gjøre, har vel mer med livsstilen hans å gjøre. Men jeg synest at det er litt flaut å bo i lag med en mann som ligner så mye på en kvinne. Anonymous poster hash: 5c929...336 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Om han ligner på en kvinne bare på grunn av langt hår, er ikke fyren veldig mandig fra før av. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Mulig han kompenserer i forholdet pga du ligner en mann 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg mener bare at det må gå en grense en plass. Jeg tror faktisk ikke at jeg orker å bo i lag med en mann so ligner på en kvinne. Anonymous poster hash: 5c929...336 Hvis det ikke skal mer til for skilsmisse enn litt langt hår, så burde dere kanskje ikke ha giftet dere i det heile tatt... Vi vet jo ikke hva de lovet hverandre da de giftet seg. Kanskje presten spurte "Lover du å klippe håret i gode og onde dager til døden skiller dere ad?" 2 Lenke til kommentar
LoveOne Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Har du ikke bedre ting å ta deg til en å trolle på et forum? Selv ikke galne stemødre er så onde som du fremstiller dem. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Nei jeg tror ikke at det har noe med at han vil skille seg å gjøre, har vel mer med livsstilen hans å gjøre. Men jeg synest at det er litt flaut å bo i lag med en mann som ligner så mye på en kvinne. Anonymous poster hash: 5c929...336 I forhold til det som foregår på helseforumet (Selvskading. Hvorfor fungerer det?) så er det at han ikke vil klippe håret et luksusproblem. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Nei jeg tror ikke at det har noe med at han vil skille seg å gjøre, har vel mer med livsstilen hans å gjøre. Men jeg synest at det er litt flaut å bo i lag med en mann som ligner så mye på en kvinne. Anonymous poster hash: 5c929...336 Dersom du er et troll, så må jeg jaggu si du fant på et svært dårlig scenario. Elendig. 1 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Nordmenn altså, sånne menn som har langt hår hva er greia med det? Må være feminin han mannen din. Jeg skjønner godt at du vil ha en mann i huset ikke en mann som har feminine trekk som å ha langt hår, du vil sikkert ta på han rundt men alt håret står i veien, prøv å si til han gjør det for meg? Elsker han ikke deg så gjør han ikke det. Skulle tro at han oppfatter det som om han ble bedt å omskjære seg selv, jevla tulling. Si at du vil ha en mann eller så tror du at du ikke kan fortsette, det er noe annet når mannen har ingen valg når han blir skallet men duden er tvert imot han har et valg, tror ikke hun hadde bedt han om å klippe seg hvis han ikke ville sett fin ut og det er ikke før en klipper seg at man innser at man ser fin ut eller så skjuler han noe. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 ring en advokat som spesialiserer seg i menn med langt hår saker. Er du heldig kan du robbe han for alt han eier utenom håret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå