AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har bedt han flere ganger om å klippe seg. Han ser ut som en kvinne med set lange håret. Jeg har sagt at han bør få kort hår, for da blir han mer mandig. Men dette nekter han å gjøre og han sier at han bestemmer dette selv. Noen forslag til hvordan jeg kan få han til å klippe seg? Anonymous poster hash: 5c929...336 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Klipp håret ditt kort selv. | 3 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Bruk også slips, skjorte, bukse og løsbart Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er det lange håret et problem? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 For å sitere en eller annen Hollywoodfilm: "If you don't shave up here, I won't shave down there." 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Klipp han mens han sover! Lenke til kommentar
Populært innlegg Horrorbyte Skrevet 24. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 24. februar 2014 dette nekter han å gjøre og han sier at han bestemmer dette selv. Enig med ham. Back off. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Leo_ Skrevet 24. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har bedt han flere ganger om å klippe seg. Han ser ut som en kvinne med set lange håret. Jeg har sagt at han bør få kort hår, for da blir han mer mandig. Men dette nekter han å gjøre og han sier at han bestemmer dette selv. Noen forslag til hvordan jeg kan få han til å klippe seg? Anonymous poster hash: 5c929...336 Jeg synes du skal la være å mase på mannen din. Jeg synes du framstår direkte uforskammet! Hva i alle dager gir deg retten til å diktere hvordan han skal se ut? Jeg kan i alle fall si for min egen del at om jeg hadde hatt en kone som trodde hun kunne bestemme slike ting så hadde hun antageligvis fort endt opp med å bli ekskone. Snakk om å være respektløs! 13 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Det er et problem pågrunn av at han ligner på en kvinne når han går med det forferdelig lange håret helt ned til skuldrene. Så jeg håper at han selv innser det. Anonymous poster hash: 5c929...336 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Men det er ikkje DITT problem. 6 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er et problem pågrunn av at han ligner på en kvinne når han går med det forferdelig lange håret helt ned til skuldrene. Så jeg håper at han selv innser det. Anonymous poster hash: 5c929...336 Kanskje han har lyst å gro skjegg også? Hør med han om han har lyst til å prøve. Jeg har selv hår ned til navlen og TRUER SAMTLIGE som sier de skal kødde med mitt hår. Kanskje håret hans er et merke for noe? Som for eksempel hos meg, så sluttet folk å banke dritten ut av meg i samme tid som jeg fikk langt hår. Jeg syns kjæresten min ser ut som hore når hun går ut med sminke og høye hæler, men det er hennes problem, ikke mitt. Det er ikke min ting å blande meg inn i andres utseender. 4 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 For å sitere en eller annen Hollywoodfilm: "If you don't shave up here, I won't shave down there." Yeah, and I'll just fuck somebody else and you can go bother somebody else... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rigmor Ortiz Skrevet 24. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Det er ikke mandig å la seg kue av sitt kvinnfolks overfladiske ønske. Endret 24. februar 2014 av Snøsokk 11 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er et problem pågrunn av at han ligner på en kvinne når han går med det forferdelig lange håret helt ned til skuldrene. Så jeg håper at han selv innser det. Anonymous poster hash: 5c929...336 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Please don't feed the troll. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Klipp han mens han sover! Det gjorde besteforeldrene mine med onkelen min. Nå, mer enn 40 år senere, har han enda lengre hår. Så det kan slå tilbake. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg mener bare at det må gå en grense en plass. Jeg tror faktisk ikke at jeg orker å bo i lag med en mann so ligner på en kvinne. Anonymous poster hash: 5c929...336 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Så gjør det da, virker ikke som han taper noe på det så. 8 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg mener bare at det må gå en grense en plass. Jeg tror faktisk ikke at jeg orker å bo i lag med en mann so ligner på en kvinne. Anonymous poster hash: 5c929...336 Du vurderer å avslutte ekteskapet på grunn av at han har langt hår? Eg trur ein prat med han ville vore ein betre start. Kanskje de kjem fram til eit kompromiss. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg mener bare at det må gå en grense en plass. Jeg tror faktisk ikke at jeg orker å bo i lag med en mann so ligner på en kvinne. Anonymous poster hash: 5c929...336 Hvis det ikke skal mer til for skilsmisse enn litt langt hår, så burde dere kanskje ikke ha giftet dere i det heile tatt... 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå