Dr. Brodsky Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Startmotoren min synger på siste verset, og jeg trenger derfor en ny. Resten av bilen synger også på siste verset, så jeg vil helst ikke koste på den mange tusenlappene. Hvor får man tak i billige bildeler? Fant en hos Biltema til 899,- men jeg ble litt usikker på om den passer. Jeg skrev inn regnummeret mitt og fant en starter, men under egenskaper står det at den passer til årsmodell 199607. Jeg går ut i fra det betyr fra 1996 til 2007. Min bil er fra 1993, vil det fungere? Det er generelt vanskelig å finne startmotorer for eldre Mondeoer enn 96...virker det som. Takker for svar... Lenke til kommentar
Indian Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Første bud er å ta ut børstene og se om de er slitt. De koster ikke mange kroner og hvis Ford ikke har dem, kan du ta ut og kjøp etter størrelse fra Bosch.Hvis starteren ikke har mekaniske lyder, er det sansynlig at det er børstefeil. Ingen krise hvis lagere må byttes. De kan kjøpes fra fAG eller SKF etter nummeret som er stemplet på lageret. Børster skal koste rundt en hundre kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå