Gå til innhold

kjøpe snes spill

TeddyErt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ingen snes spill på spiderman sin hjemmeside. De har noen i butikken, men ikke så altfor mye.

Har allerede chrono trigger, men er på utkikk etter f.eks. final fantasy 2, super punch out, final fight 3, ledgend of the mystical ninja osv.

Hvis noen har snes spill som de ønsker å selge er det bare å kontakte meg! :yes:

Lenke til kommentar
Hver gang jeg leser poster om NES og SNES her får jeg kjempelyst til å dra frem de gamle maskinene, og sette meg ned å spille... Synd de fleste spillene er bortevekk :cry:

Hva med å Google litt på nettet og finne deg noen av spillene du har og en emulator, kanskje kjøpe en gamepad til PC også...Jeg MÅ dra det fram nå og da :) for morsomt til å legge bort for godt. Kjører Amiga, C64, Snes,PS, Sega og Mame greier når jeg har lyst. Mye er utgått og fullt lovlig å benytte seg fritt av.

Snoop around :smile:

Lenke til kommentar
Hver gang jeg leser poster om NES og SNES her får jeg kjempelyst til å dra frem de gamle maskinene, og sette meg ned å spille... Synd de fleste spillene er bortevekk :cry:

Hva med å Google litt på nettet og finne deg noen av spillene du har og en emulator, kanskje kjøpe en gamepad til PC også...Jeg MÅ dra det fram nå og da :) for morsomt til å legge bort for godt. Kjører Amiga, C64, Snes,PS, Sega og Mame greier når jeg har lyst. Mye er utgått og fullt lovlig å benytte seg fritt av.

Snoop around :smile:

Vurderer å kjøpe og fikse opp en Xbox for å kjøre backup av de gamle spillene mine på den, da blir det sving på sakene tenker jeg :)

Må spille det på TV, ikke på PC synes jeg :)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...