TeddyErt Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 er det noe sted, utenom qxl og spiderman, som selger snes spill? hvis det er noen som har noe gammelt liggende og vil selge det så er jeg interessert.... Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 du kan gå på www.spidermann.no så burde du se etter chrono trigger.ultra bra rpg på snes Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 har ingen snes spill på spiderman sin hjemmeside. De har noen i butikken, men ikke så altfor mye. Har allerede chrono trigger, men er på utkikk etter f.eks. final fantasy 2, super punch out, final fight 3, ledgend of the mystical ninja osv. Hvis noen har snes spill som de ønsker å selge er det bare å kontakte meg! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hver gang jeg leser poster om NES og SNES her får jeg kjempelyst til å dra frem de gamle maskinene, og sette meg ned å spille... Synd de fleste spillene er bortevekk Lenke til kommentar
Izex Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hver gang jeg leser poster om NES og SNES her får jeg kjempelyst til å dra frem de gamle maskinene, og sette meg ned å spille... Synd de fleste spillene er bortevekk Hva med å Google litt på nettet og finne deg noen av spillene du har og en emulator, kanskje kjøpe en gamepad til PC også...Jeg MÅ dra det fram nå og da for morsomt til å legge bort for godt. Kjører Amiga, C64, Snes,PS, Sega og Mame greier når jeg har lyst. Mye er utgått og fullt lovlig å benytte seg fritt av. Snoop around :smile: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hver gang jeg leser poster om NES og SNES her får jeg kjempelyst til å dra frem de gamle maskinene, og sette meg ned å spille... Synd de fleste spillene er bortevekk Hva med å Google litt på nettet og finne deg noen av spillene du har og en emulator, kanskje kjøpe en gamepad til PC også...Jeg MÅ dra det fram nå og da for morsomt til å legge bort for godt. Kjører Amiga, C64, Snes,PS, Sega og Mame greier når jeg har lyst. Mye er utgått og fullt lovlig å benytte seg fritt av. Snoop around :smile: Vurderer å kjøpe og fikse opp en Xbox for å kjøre backup av de gamle spillene mine på den, da blir det sving på sakene tenker jeg Må spille det på TV, ikke på PC synes jeg Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 helt enig. Det blir ikke det samme å spille de på pc. Hvis du finner noen gamle nes/snes spill du vil selge så kontakt meg Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) jeg har et spill liggende ute, snes *forumet er ingen markedsplass - link fjernet* Endret 31. oktober 2007 av TCi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Stian12: Denne tråden er ikke blitt skrevet i på 4 år.. Du burde sjekke datoen på siste innlegg når du finner tråder Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Stian12: Denne tråden er ikke blitt skrevet i på 4 år.. Du burde sjekke datoen på siste innlegg når du finner tråder hehe, ja jeg var kanskje litt sent ute, ;P Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvor klarer dere å grave opp disse? Link til egen annonse fjernet, forumet er ingen markedsplass. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg