Miss_star Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei. Jeg har et spm som sikkert er helt ute på jordet for noen. Men når jeg satte inn simkorte er det jo en "lapp" med div info på som sitter fast. Prøvde å rive litt i den men den sitter godt. Skal denne lappen fjernes eller skal den være der? klarte å skyve den inn igjen men er noe usikker Å hvor mye GB trenger jeg sikker. Jeg har byttet fra iphone, der var 16 GB som telefonen er på nok, men bør kanskje kjøre et uansett. Tips? Hilsen mobildummie. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg klarte å rive den hvite lappen der rett ut :O Men ingenting skade sjedd Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei. Jeg har et spm som sikkert er helt ute på jordet for noen. Men når jeg satte inn simkorte er det jo en "lapp" med div info på som sitter fast. Prøvde å rive litt i den men den sitter godt. Skal denne lappen fjernes eller skal den være der? klarte å skyve den inn igjen men er noe usikker Å hvor mye GB trenger jeg sikker. Jeg har byttet fra iphone, der var 16 GB som telefonen er på nok, men bør kanskje kjøre et uansett. Tips? Hilsen mobildummie. Lappen skal være der. Er vel for at du raskt skal finne IMEI nr på telefonen hvis dette skulle være aktuelt. Så la den være i . Hvor mange GB du trenger er helt opp til bruken din. Vanskelig å svare på. Laster du ned mengder med musikk / Offline spotify eller wimp så trenger du kanskje et minnekort etterhvert. Jeg selv har en Nexus 4 med 16GB og har enda ikke hatt behov for større plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå