deleder Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei, noen kamerater og jeg har en livlig diskusjon. Der de lovpriser et Bose Lifestyle-system med bass og satelitthøyttalere for å høre musikk er jeg mer skeptisk. Blir ikke mye av lydbildet borte når man kun har små høyttalere og en bass? Hva med mellomtonen? Mulig kvaliteten er på topp, men når musikk blir spilt synes jeg ikke akkurat lydbildet er enormt. Noe som mangler. Er jeg helt på bærtur? Noen som kan lære opp en steteo-nybegynner? Lenke til kommentar
GAu Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei, Jeg er også en Bose-skeptiker ' Synes ikke at de overbeviser rent lydkvalitets-messig, spesielt ikke i forhold til prisen på utstyret. Min erfaring er at Bose er gode på 2 ting: Digital signalbehandling Hemmelighold av tekniske data Med dette som utgangspunkt er det kun aktiv lytting som evt kan overbevise. Du må helst lytte på kjent kildemateriale spilt gjennom andre anlegg, slik at du har en referanse. ____ GAu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå