Karenjuulie Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er det bare jeg som savner de gamle tegneseriene som jeg fikk kjøpe på Mandagene med faren min? Når jeg ser på barn som får Donald Duck (foreksempel) så ser deg på bildene og kanskje leser noen vitser og slenger bladet i søppelet. Jeg savner de gamle historiene som jeg satt i senga mi før leggetid og leste, de med spenning og mening. Jeg savner minnene og gleden bak tegneseriene. -Karen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ikke kjøp donaldblader som er fulle av nye historier. Det finnes noe bra, men det meste er samlebåndsprodusert. Savner du de gamle historiene, kjøper du bøker med Carl Barks eller Don Rosa-historier. 1 Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Stålmannen, Edderkoppen, Lynvingen, Teenage Mutant Hero Turtles, Pyton, Donald Duck, Donald Pocket, Conan, Spawn, Agent X9, Fantomet Krøniker og Thorgal. 20 år tilbake i tid var de alle å finne i de aller fleste kiosker og matbutikker. I dag er det dessverre kun Donald, Nemi og Pondus igjen, i alle fall virker det slik. Og når gikk Topp fra å være et ungdomsmagasin med film og musikkanmeldelser, Tor Tør spaltene samt de lettkledde 90-talls posterne med babes som Alicia Silverstone, Claire Danes og Cameron Diaz til å ende opp som ei ordinær rosa jenteblekke? Endret 17. mars 2014 av FrankZito 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Er det bare jeg som savner de gamle tegneseriene som jeg fikk kjøpe på Mandagene med faren min? Når jeg ser på barn som får Donald Duck (foreksempel) så ser deg på bildene og kanskje leser noen vitser og slenger bladet i søppelet. Jeg savner de gamle historiene som jeg satt i senga mi før leggetid og leste, de med spenning og mening. Jeg savner minnene og gleden bak tegneseriene. -Karen Les heller Donald pocket. Bladene har jeg gitt opp for mange år siden, men pocketbøkene er morsomme selv for en som er godt voksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå