HelloKjersti Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ingen fikk dokumentere møtet mellom Obama og Dalai Lama.Nektes å fotografere Obama i Det hvite hus Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Om han er så kamerasky, får han søke ny jobb. Han skal jo liksom være president! Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Om han er så kamerasky, får han søke ny jobb. Han skal jo liksom være president! Tviler på det er Obamas egen beslutning. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Overvåke alle i hele verden, ikke tillate fri presse - Sovjet var aldri så sovjetisk som USSA 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hva skal de med en fotograf, de er jo drevne selfie's Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 HJELP! Vet at dette ikke er rette tråden for dette, men når jeg velger forum eller går til en forumstråd så for jeg kommer jeg ikke inn. For bare opp 404 Not Found Er det noe som har tips? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 HJELP! Vet at dette ikke er rette tråden for dette, men når jeg velger forum eller går til en forumstråd så for jeg kommer jeg ikke inn. For bare opp 404 Not Found Er det noe som har tips? CTRL+F5 hjelper det ? Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Takk for tips, men det hjalp ikke! Men noe ganger kommer jeg inn på forumet, men da er teksten på venstre side og bare kaos! Logger jeg meg ut kommer jeg meg nn i forumet og alt er normalt! Men jeg vil jo gjerne være innlogget! Endret 24. februar 2014 av Rmatt Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Om han er så kamerasky, får han søke ny jobb. Han skal jo liksom være president! Problemet er ikke Obama, men lamaen. Han har blitt mindre og mindre populær blant verdens statsoverhoder ettersom Kina har blitt en stadig viktigere aktør innen internasjonal handel. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Takk for tips, men det hjalp ikke! Men noe ganger kommer jeg inn på forumet, men da er teksten på venstre side og bare kaos! Logger jeg meg ut kommer jeg meg nn i forumet og alt er normalt! Men jeg vil jo gjerne være innlogget! Prøv og bytt forumutseende, hender det hjelper. Jeg bruker Akam.no utseende på firefox 27.01 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Bruker også firefox, men hvordan forandrer jeg utseende? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Bruker også firefox, men hvordan forandrer jeg utseende? Scroll til nederst på siden, se helt ute til venstre(nederst), der er står det "Endre forumutseende"..... Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Får ikke opp noen valg under Endre forumsutseende når jeg er innlogget :-( Men er jeg utlogget får jeg opp valgene, men da får jeg ikke forandret noe! Skjønner ingen ting! Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hurra! Da ble alt så mye bedre! Preben gjorde noen oppdateringer silk at jeg nå bruker akam.no utseende og ikke digit.no utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg