Gå til innhold

Låne penger av nav?

screenman

Anbefalte innlegg

For tiden har jeg kanskje noe sånt som 10-15.000,- i gjeld, inkassosaker og regninger generelt.

Noe jeg da ønsker for å unngå enda flere renter og gebyrer, så det jeg skylder i sum blir enda høyere, er å prøve å låne penger, så jeg kan få all denne gjelden "samlet" på et sted, uten at de øker i både renter og gebyrer.

Jeg har ikke mulighet til å låne fra familie eller venner, banker gir meg garantert hverken kredittkort eller lån, så jeg har derfor følgende spørsmål:

Er det mulig å låne ca. 15.000,- hos nav? Hvordan er det isåfall med behandlingstid av søknad, renter og gebyrer og tilbakebetaling?

Endret av screenman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville oppsøkt hvert sted jeg hadde gjeld og bedt om en løsning for å få betalt ned gjelden, hvis jeg var deg. Jeg ville også gått over på de aller billigste matvarene på butikken og ikke kjøpt noen unødvendigheter (klær, spill, sjokolade, brus, fastfood, osv) Hvis Tv-selskapet ditt ikke har oppstartsgebyr for eksisterende kunder, kan du si opp abonementet og tegne det igjen når du får råd for å spare utgifter. Hvis du har bil, la den stå, så du bruker mindre på bensin, la vær å vask den etc..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...