Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heia om en måneds tid så skal jeg kjøpe en ny PSU etter den gamle havarerte halve maskinen min (Ganske Trist...) Så er etter noe med skikkelig kvalitet. Samt er laget av Seasonic. Jeg overklokker mildt hvis vi sammenligner andre (NIzzen,MinHund Og Andrull) Da jeg er på luft. Så hvilken PSU kan dere anbefale? helst over 900kr og under 1300kr da jeg er 14år gammel :p Jeg har heller ikke planer om å kjøre SLI, for da måtte jeg kjøpt ny CPU osv... :)

Har tenkt litt på denne:https://prisguiden.no/produkt/seasonic-x-750-750w-143186

Men den er litt dye :p Kanskje AX serien er bedre (vet at de med `I` Bak er en annen produsent :D

Specs:

I5 3470 @ 3.8ghz (H60)

Evga 780 Classified @1250/1650 (nå blir det sikkert andre clocks med det nye kortet)

PSU:?

HK:? MsI moboèt mitt røyk også.

Samsung Evo 250gb

WD 500gb (gammel HDD)

3-4 vifter

Dvd spiller

Tror det var det :) Og takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg bruker bare Seasonic Platinium PSU'er, men X serien (Gold) er sikkert ok det også.

Jeg har helt slutta å se på prisen mht. PSU. Hatt så drit med maskiner som (etter en tid) har blitt ustabile pga "billig & bra" strømforsyning. Det er ikke garanti på timene med meningsløs feilsøking.

Lenke til kommentar

Jeg bruker bare Seasonic Platinium PSU'er, men X serien (Gold) er sikkert ok det også.

Jeg har helt slutta å se på prisen mht. PSU. Hatt så drit med maskiner som (etter en tid) har blitt ustabile pga "billig & bra" strømforsyning. Det er ikke garanti på timene med meningsløs feilsøking.

Jo jo, Ser jo den men nå er jo jeg kun 14 da :D Men skjønner hva du mener ;) Denne her skal vel holde? Regner med at 750watt er nok mtp at jeg ikke skal kjøre SLI :D

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Ikke alle som er bra i den prisklassen.

Du har jo feks RM serien til Corsair...

Ja har fått med meg at dere sier den ikke er så bra, men den testen jeg leste var da ikke så dårlig?

Men nå det er sakt så har den 120M garanti? Tørr du sette en så høy garanti om du hadde levert ett så dårlig produkt?

Produsentens garanti (md.): 120
Lenke til kommentar

Dårlig innmat gir dårlig PSU. I say no more. Ikke bare dårlig men en av de produsentene med dårligst rykte.

Hjelper ikke om corsair krysser fingrene og slenger på ekstra garanti. Det er du som kunde som lider om det går galt.

Greit at noen kjøper de, men ville aldri verden abnefalt de til noen. Uansett hva noen dårlige tester synes.

Du får hva du betaler for. Seasonic x750 er ypperlig. Klart, ikke det mest fancy med bling og superpris, men en stabil traver med god byggekvalitet og komponenter.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Takk Andrull, du kommer alltid med gode og grundige svar. (som jeg aldri klarer eller klarer å formulere meg skikkelig)

Ang RM serien, så er det bare komplett.no som gir 10års garanti. De andre sidene gir kun 5år. Så dette er vel noe komplett.no gjør utenom det vanlige skulle jeg tro.

Men grunnen til at dem har satt så lang garanti for å få solgt en del PSUer.

For når folk ser: wow, 10års garanti :O då må den være god.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...