ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Noen som er interresert i å starte en side med meg som vil inneholde forum, plass hvor folk kan laste opp bilder av bilene sine? fremtidige mods osv. Noen som er interesert? Mvh. Erik Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Klart jeg vil...Driver med litt webdesigning på fritida...mail meg.. [email protected] Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har funnet masse screenshots og fakta, bilder og liknende... Men hvor skal vi ha siden? satser vi på gratis webplass og kjører på med et .tk? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 kjør i gang et forum og då... eg kan være med å mekke, men eg vet ikke om dokkar kommer til å trenge noe av det eg kan (eg antar at dokkar kan det fra før), men hvis det trengs er jeg tilgjengelig Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er afktisk ikke sikker...Vi kan jo bruke et bravenet forum koblet til en link...home.no har masse plass... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 hva navn skal jeg skrive det opp som? 1. NFSU-no.tk 2. NFS-underground.tk 3. NFSU-norge.tk Dette blir også brukernavn hos home.no.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 trengte dokkar flere eller?? uansett. jeg synes NFSU-norge.tk var best Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Norge.tk!!! Skal begynne å lage noen utkast jeg... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Norge.tk!!! Skal begynne å lage noen utkast jeg... http://www.electronic-arts.com.au/eagames/...an_site_kit.zip Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg er med på denne her. NFS Underground ser ut som orgasme i høy hastighet Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 da er vi allerede 3-4 stykk..... det baller på seg:) Holder på å registrere http://home.no/nfsu og http://www.nfsu-norge.tk "as we speak"! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 hvorfor bruker home.no så utrooolig lang tid på å sende meg passordet? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 eg kan registrere et gratis forum ett eller annet sted hvis ingan har tenkt å skrive det sjøl Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 du kan registrere på Web1000, men de bruker laaaang tid på å legge ut siden første gang Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 eg kan registrere et gratis forum ett eller annet sted hvis ingan har tenkt å skrive det sjøl Jeg er inne på bravenet.com nå og finner et forum. Lyst å være moderator? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hehe... funker fett det Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Må visst vente i en time før jeg kan begynne å bruke ftp funksjonen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 har funnet diverse info om spillet... (ka biler som e med, deleprodusenter, maskinkrav osv...) Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 jeg hadde det fra før men er bra at du engasjerer deg.... vi burde vel flytte diskusjonen til et annet sted snart, er vel ikke så populært å drive langtidschat på forumet. Bruker alle her msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå