Ooooj Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har hatt windows 8.1 et par uker, men nå i det siste har datan begynt å fryse. Jeg kan bevege på musen, men ingenting fungerer. Så jeg må ta ut batteriet eller slå den av med knappen, det kan skje 5 minutter etter jeg skrur den på eller 1 time. Hvordan skal jeg fikse dette? Håper på raske svar, blir fort plagsomt å slå den av og på 24/7 Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 har du ekte Windows 8.1 lisens? og har du installert alle oppdateringene i Windows update?. jeg har hørt at noen har samme problem etter at dem har oppdatert fra Windows 8 til Windows 8.1. om du ikke får noe bedre svar prøv og restarte operativsystemet. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 har du ekte Windows 8.1 lisens? og har du installert alle oppdateringene i Windows update?. jeg har hørt at noen har samme problem etter at dem har oppdatert fra Windows 8 til Windows 8.1. om du ikke får noe bedre svar prøv og restarte operativsystemet. Har fikset det, glømte å slette tråden. Jeg reinstallerte windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå