Gå til innhold

[Løst] Har dere besøkt Nord-Kypros?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke helt hva agendaen din er med denne "annonsen", men jeg vil advare om at Nord-Kypros kun er anerkjent som selvstendig område av okkupasjonsmakten Tyrkia. Ta gjerne en titt, men vil advare om at det er luringer som prøver selge leiligheter og hus på okkupert område, noe som vel ikke er den tryggeste investeringen man gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Aner ikke helt hva agendaen din er med denne "annonsen", men jeg vil advare om at Nord-Kypros kun er anerkjent som selvstendig område av okkupasjonsmakten Tyrkia. Ta gjerne en titt, men vil advare om at det er luringer som prøver selge leiligheter og hus på okkupert område, noe som vel ikke er den tryggeste investeringen man gjør.

Endret av Nord Kypros
Lenke til kommentar

Men jeg kan naturligvis anbefale en god turoperatør, jeg var glad i, bare håper at å fortelle om positivt inntrykk er ikke imot de reglene.

Problemet er at dette er et diskusjonsforum og hvor vanlige folk kan diskutere og lære seg noe. Når du tar navnet "Nord Kypros" og starter en tråd hvor du sier du kan anbefale en turoperatør der virker det som om du har en helt annen agenda og det er å drive markedsføring her.

Det enda ikke i Internets historie forekommet at noen har meldt seg inn i et forum og som første handling uoppfordret begynne å skryte av en website eller et firma uten at de har hatt noe med dette å gjøre.

Det er mye ærligere om du forteller hvem du er og hvilken relasjon du har til firmaet du har kommet hit for å markedsføre.

Lenke til kommentar

Problemet er at dette er et diskusjonsforum og hvor vanlige folk kan diskutere og lære seg noe. Når du tar navnet "Nord Kypros" og starter en tråd hvor du sier du kan anbefale en turoperatør der virker det som om du har en helt annen agenda og det er å drive markedsføring her.

Det enda ikke i Internets historie forekommet at noen har meldt seg inn i et forum og som første handling uoppfordret begynne å skryte av en website eller et firma uten at de har hatt noe med dette å gjøre.

Det er mye ærligere om du forteller hvem du er og hvilken relasjon du har til firmaet du har kommet hit for å markedsføre.

Endret av Nord Kypros
Lenke til kommentar

Måtte folk alltid være så mistenkelig?

Det handler mer om erfaring. Har flere hundre ganger sett folk komme inn på fora og oppføre seg akkurat slik du gjør. Husk at ærlighet varer lengst.

Kan du se mange andre her på forumet som har tatt navnet til en destinasjon og kun driver med promotering av den destinasjonen? Kanskje du heller skulle skapt en facebookside hvor du fritt og åpent kan promotere det du ønsker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...