Gå til innhold

Endelig tapsfri WiMP til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal Spotify få konkurranse så må nok Wimp bli mer utbredt i verden.

For min del så vurderer jeg WiMP, og jeg tror mange er litt lei av f.eks. Spotifys programvare. Spotify har stagnert, mens konkurrentenene tar dem igjen. Dette betyr jo ikke at Spotify er i faresonen sånn sett, men i lengden tror jeg at de kunne ha kapret flere kunder om de gjorde ting annerledes. Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

WiMP for web eller Linux hadde vært en mer interessant nyhet. :-)

Adobe Air versjonen kan du vel installere på Linux? Dog får du vel ikke lossless-avspilling der.

Om man prøver å laste ned under Linux får man feilmeldingen «a download error occured.» WiMP har aldri fungert. Ser ut til at de abandoner Adobe Air uansett nå.

Mener jeg har lest det funker med Wine...

Lenke til kommentar

WiMP for web eller Linux hadde vært en mer interessant nyhet. :-)

Den gamle versjonen fungerte brukbart gjennom Wine. Får håpe det gjelder den nye, også!

Hvis ikke sier jeg opp abonnementet. Det skal ikke så mye til for å få en Windows-applikasjon til å fungere i Linux/Wine, og som betalende kunde synes jeg det er lov å forvente at Wimp-utviklerne tar seg bryet med dette!

Lenke til kommentar

Jeg får ikke denne nye applikasjonen til å virke i Wine. Skuffende. Den gamle versjonen lot seg installere i Linux med Adobe Air som igjen lot seg installere som Windows-program i Wine. Tvungne oppdateringer var av og til vanskelig å få til, men det virket mesteparten av tiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...