Redaksjonen. Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Vi delte ut en pakke fra Roccat.Sjekk om du vant spillmus og musmatte Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Merket ikke at dere fikset denne, før nå. Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Og før det ble fikset var svarene allerede markert :-p Men likevel... Fortsett med disse konkuransene!! Før eller siden vinner jeg og :-D Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Sjekker dere at vinneren faktisk har deltatt en gang og bruker sitt ekte navn?Jeg spør fordi jeg ikke finner spor av vinneren på diverse registre, men kun i massevis av konkurranser hvor denne heldige vinneren også har vunnet. Edit: Ikke for å mistenkeliggjøre, men jeg blir bare litt paranoid da det slettes ikke er første gang jeg legger merke til det. Endret 24. februar 2014 av dotten☻ Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Vi gjør en liten sjekk, ja :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå