AfterGlow Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Reagerte på teaser for nytt Duke Nukem-spill.Gearbox saksøker 3D Realms for bruk av Duke Nukem-navnet Lenke til kommentar
jevli Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Herregud hva er det 3D Realms driver med? Denne spillserien har jo bare vært en total fiasko siden 1996.Men spennende å se om det blir noe nytt Duke Nukem da Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Krystallkula mi sier meg at dette er et PR-stunt fra 3D Realms sin side. Nå kommer alle til å vite at det kommende spillet deres egentlig er et Duke Nukem spill, bare med et annet navn. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Krystallkula mi sier meg at dette er et PR-stunt fra 3D Realms sin side. Nå kommer alle til å vite at det kommende spillet deres egentlig er et Duke Nukem spill, bare med et annet navn. Det nye navnet blir Peer of the realm Oblitiratem... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tror krystallkulen til forbjok er bra pusset. Jeg var egentlig mest overrasket over at 3drealms fremdeles var i gang jeg. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tror krystallkulen til forbjok er bra pusset. Jeg var egentlig mest overrasket over at 3drealms fremdeles var i gang jeg. Jeg og. Lurer virkelig på hvem som er villige til å supplere dem med penger or resurser siden de har klart og tydelig bevist at de ikke leverer. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg er ikke sikker, men det må være folk av samme ulla som gir penger til Uwe Boll. Ikke for det, jeg er fan av Uwe Boll. Men det er ikke fordi det er så fantastisk bra det han leverer. Snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Navnet Duke Nukem er nå mer flaut enn noe annet. Jeg hadde aldri trodd at man kunne krangle om å beskytte det i stede for å bli kvitt det. Hadde jeg vært Gearbox hadde jeg solgt lisensnavnet til en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå