Melena Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg hadde en profil her, og postet noen tråder hvis jeg lurte på forskjellig, men tenkte å bli litt mer aktiv nå, så jeg laget meg en ny.Jeg har lite å finne på til tider Jeg er ei jente på 30. Eller heter det dame, jeg føler meg ikke som noen dame. Jobber som sykepleier, alenemor til to og singel.Ellers er det ikke så mye å si om meg egentlig, men hei alle sammen! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei Melena. Ikke akkurat kø her for å hilse en singel dame velkommen. Så, jeg var først, med den berømte røde løperen.. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Velkommen skal du være!! Men brukernavnet ditt.. gir ikke akkurat gode assosiasjoner.. lurer på om jeg skal skifte brukernavn til «fekalt oppkast» kanskje?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 En admin og en moderator er de to første til å ønske en singel dame velkommen til forumet. Jeg kan lese de skitne tankene deres, gutter. 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 En admin og en moderator er de to første til å ønske en singel dame velkommen til forumet. Jeg kan lese de skitne tankene deres, gutter. Jarmo vil bare ha en date. De skitne tingene han bedriver foregår kun med andre moderatorer og administratorene på bakrommet. Lenke til kommentar
Melena Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Velkommen skal du være!! Men brukernavnet ditt.. gir ikke akkurat gode assosiasjoner.. lurer på om jeg skal skifte brukernavn til «fekalt oppkast» kanskje?? Det sto mellom de to. Fekalt oppkast er liksom det ultimate, men det klinger ikke så godt... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Heisann Melena - hyggelig å se deg her dame, jente eller ganske enkelt en fin appelsin, du er uansett velkommen i mitt univers mvh zen bear united Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå