Potissimus Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Noen som vet om estetiske høyttalere til en fornuftig pris og god lyd? Estetikk>lyd>pris Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Vienna Acoustics Schönberg. Mamma har den mindre versjonen og jeg syns den har litt spe bass, så der er de supplert med en subwoofer. Personlig syns jeg den sorte versjonen er penest. Hva består resten av anlegget av? Endret 24. februar 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Vienna Acoustics Schönberg. Mamma har den mindre versjonen og jeg syns den har litt spe bass, så der er de supplert med en subwoofer. Personlig syns jeg den sorte versjonen er penest. Hva består resten av anlegget av? Takk for svar! Skal ta en titt Har for tiden ikke noe anlegg grunnet flytting, så skal nok gå til innkjøp av noe snart, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 System Audio saxo 30 eller 50. Eller mantra serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå