TarjeER Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Funker UV lys akkurat som blått lys, bare at det også virker på uv teip, tusj, osv? bare lurer om det gir en fin blåfarge i kabinette? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 på en måte : altså uv lyset er i underkant litt mildere enn katoder... :wink: Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det lyser vel mer lilla enn blått da! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det lyser vel mer lilla enn blått da! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 UV-ultra violett, det lyser uv :wink: Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 klarer ikke å bestemme meg, blå gul eller UV ? hva synes dere? har litt lyst å farge selve viftene i sånn uv tusj.. det høres litt tøft ut.. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 jeg klarte heller ikek å velge mellom UV og blå... så jeg kjøpte begge.. er tøffest effekt av UV hvis du har noe som er UV reaktivt i kassa, men blått/gul vises bedre... Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 har du noe som er UV reaktivt, men tror jeg kjøper Blå/Rød.. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 husk: uansett hvilken farge du kjøper så ønsker du at du valgte en annen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå