LaOssGame Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg vet ikke helt hvor dette temaet hører hjemme jeg men prøver her også Hei! Jeg har akkurat startet en ny Youtube kanal der jeg spiller igjennom forskjellige spill utifra hva jeg er interresert i for tiden og hva folk vil jeg skal spille igjennom. Er en litt dårlig taper hvis jeg taper for mye og det vil flere legge merke til hvis de ser på videoene mine. Tenkte jeg skulle oppfordre alle til å stikke innom en tur og se om kansje noe faller ismak, og hvis det gjør så gjerne Abonner, har tenkt å komme med flere videoer, og håper flere legger meg til og kommer med forslag til spill:) På forhånd takk og ses der:) Jeg har akkurat startet en Youtube Kanal Håper folk stikker innom en tur og se om noe faller i smak:) Er ganske fersk innen den slags, så håper noen ser på videoene:) Kommenter gjerne, og har folk forslag så kjør på http://www.youtube.com/user/LaOssGame Btw her en link til en av videone mine:) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 God innsats! Ikke bare bare å venne seg til å høre let`s plays på norsk da men kult at noen gjør det også Men er det bare konsollspill det går i? Dvs ikke noe sjans for strategispill av noe slag? Banished er i vinden om dagen, just saying Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Så et par min av den ene videoen, men ble så lei av "åh, fy faen, helvete" at jeg ikke gadd å se mer. Lenke til kommentar
LaOssGame Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 God innsats! Ikke bare bare å venne seg til å høre let`s plays på norsk da men kult at noen gjør det også Men er det bare konsollspill det går i? Dvs ikke noe sjans for strategispill av noe slag? Banished er i vinden om dagen, just saying Ja Akkurat Nå Går det mest i konsoll, tenkte å starte med det, og se hva folk syns og prøve å komme igang i første omgang, men er åpen for forslag, skal sjekke ut Banished og ikke umulig at jeg tester det ut ved en senere anledning:) Har lyst til å teste ut Diablo 3 på ps4 når det kommer også Tar imot all negativ og posetiv tilbake melding og skal prøve å gjøre det bedre:) Lenke til kommentar
LaOssGame Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Så et par min av den ene videoen, men ble så lei av "åh, fy faen, helvete" at jeg ikke gadd å se mer. Det skjønner jeg, noen blir sliten og klarer ikke å se på det, men jeg har litt sånn svart humor og tenkte det ville vært morro å sette sammen en haug av klipp der jeg ble skikkelig skremt, det var ikke før etterpå at jeg fant ut at når jeg blir skremt, så har jeg en tendens til å skrike ut 1. Faen 2. i 3. Helvette Har fått noen respons tilbake og noen syns det var morro å høre frustrasjonen min og av at jeg ble skikkelig skremt. Men det der er litt sånn smak og begag tror jeg, spørs hva folk liker:) Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 fyfaen. helvete, i faen, helvete faen i helvete.jesus fucking christ. helvete. hahaha jeg dør. 2:45 min med banning. 1 Lenke til kommentar
LaOssGame Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 fyfaen. helvete, i faen, helvete faen i helvete.jesus fucking christ. helvete. hahaha jeg dør. 2:45 min med banning. haha:) Sjekk ut denne her:P Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Takk for en lang og god latter (Outlast-videoen)! 1 Lenke til kommentar
LaOssGame Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Takk for en lang og god latter (Outlast-videoen)! Bare Hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå