HuskyHaugen Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Hey! har en Pioneer DEH-P70BT Det er RCA og noe som heter "BUS". for å koble til aux trenger man visst en sånn: Men siden det er RCA, kan jeg ikke bare bruke en sånn her? Hva tror dere? Endret 23. februar 2014 av HuskyHaugen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det ser ikke ut som spilleren din har RCA inngang. Kun RCA ut. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Stemmer nok det sedsberg sier. Jeg hadde akkurat samme spiller som deg HuskyHaugen, og monterte minijack-plugg. Helt supert. Slik ble min løsning (linkene i tråden der funker naturlig nok ikke lengre ...): http://forum.saabturboclub.net/viewtopic.php?f=37&t=24802 Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Stemmer nok det sedsberg sier. Jeg hadde akkurat samme spiller som deg HuskyHaugen, og monterte minijack-plugg. Helt supert. Slik ble min løsning (linkene i tråden der funker naturlig nok ikke lengre ...): http://forum.saabturboclub.net/viewtopic.php?f=37&t=24802 Wow! Lydingeniør hehe fint! Så da må jeg til bestille den bus to aux kabelen altså?... For jeg har ikke snøring på lodding avisolering og elektro generelt! Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Med en slik her går det vel? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=563&katid=640&id= Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Mest sansynlig. Ser de ligger på ebay også fra 30kr. inkl. frakt. Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Mest sansynlig. Ser de ligger på ebay også fra 30kr. inkl. frakt. Takk for svar!! men hvilken innstilling vil du gjette på at cdspilleren skal stå innstilt på? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det adapteret ser riktig ut. Nå er det en stund siden jeg solgte bilen, og spilleren med, men jeg mener å huske at det er en funksjon i menyen hvor du velger "AUX On/Off". Den står "Off" i standardinnstillingene, slik at man slipper å måtte bla gjennom AUX-funksjonen hver gang man hopper mellom radio og CD med kildevelgeren. Og lydingeniør er jeg ikke akkurat, hehe. Hobbynivå. Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Det adapteret ser riktig ut. Nå er det en stund siden jeg solgte bilen, og spilleren med, men jeg mener å huske at det er en funksjon i menyen hvor du velger "AUX On/Off". Den står "Off" i standardinnstillingene, slik at man slipper å måtte bla gjennom AUX-funksjonen hver gang man hopper mellom radio og CD med kildevelgeren. Og lydingeniør er jeg ikke akkurat, hehe. Hobbynivå. Hehe, iforhold til meg blir du .ing! Tusentakk for hjelpa, har nå satt meg litt inn i det og bestilt IP-BUS to RCA fra Bilradiospes også har jeg kjøpt på elkjøp idag RCA til 3.5 mm jack (han/aux) Får håpe det funkær! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå