Gå til innhold

Latterlig mye ekstra


Anbefalte innlegg

hvorfor er dette en ekstra sak ? er bare å gi opp hw.no. er ingen som gidder å betale dere for å lage dårlige artikler. det samme stoffet er tilgjengelig gratis på andre nettsider med mye bedre kvalitet.

eneste som holder dette gående er forumet og dere brukere. selve hw.no redaksjonen er bare til å le av.

At akkurat denne artikkelen ble flagget som Extra sak vet ikke jeg, men utrolig dumt var det. Emne i artiklene omhandler bare noen drivere. Det blir for sært.

 

Jeg er veldig enig med deg angående gratis på andre nettsider. Er derfor jeg ikke betaler noe på denne siden. Ikke bare gratis, men også publisert mange dager om ikker uker tidligere enn her.

 

Jeg vil ikke påstå at artiklene er dårlige, men heller utgitt for seint eller rett og slett for mye klipp og lim fra andre nettsteder. Dette gjør det veldig surt for de som virkelig betaler for en "fersk" vare.

 

 

hvorfor er dette en ekstra sak ? er bare å gi opp hw.no. er ingen som gidder å betale dere for å lage dårlige artikler. det samme stoffet er tilgjengelig gratis på andre nettsider med mye bedre kvalitet.

eneste som holder dette gående er forumet og dere brukere. selve hw.no redaksjonen er bare til å le av.

Om "ingen" hadde giddet å betale for å lage "dårlige" artikler så hadde ikke HW.no hatt funksjonen ;)

 

Og hvor er disse "gratis"-sidene med "mye" bedre kvalitet som du snakker om? Kan du peke på noe i artikkelen som er "dårlig" journalistikk?

 

For øvrig så ser jeg ikke noe annet enn "dere brukere" som kan holde en nettside oppe.

 

Jeg er veldig enig i hva du skriver. Selvfølgelig er en bedrift avhengig av inntekter for å kunne drive, men det er heller måten man driver på som irriterer. For meg er dette for eksempel reklame som lager lyder eller rører på seg. Dette gjør at jeg ikke klarer å fokusere på det som faktisk står i artiklene.

 

Så har vi jo dere folk som sikkert kommer til å si hvorfor betaler du ikke bare den lille summen for å slippe reklame? Det kan jeg si deg hvorfor jeg ikke gjør.

 

Det er rett og slett fordi den lille summen blir ikke liten når man må betale på fler abonnementer også.

TEK nettverket er ikke de eneste der ute som bruker denne type løsning. Legger man sammen alle de små beløpene man har på forskjellige sider, Så blir ikke beløpt lite lengre.

 

Mange betaler for Avis i papir form(ikke bare en avis), nett tv løsninger(sumo, nettflix, osv) og mange forskjellige "micro" beløp som for eksempel. Aftenposten, vg og db har.

 

Det er ikke alle som har råd til dette. Så derfor kan ikke alle betale. For eksempel en student. Hvordan skal en student med minimal inntekt ha råd til dette? Kanskje personen velger abonoment her eller nettflix? Hvem vet. Da blir det kvaliteten og fordelene som avgjør.

 

 

Så litt tilbake til hva som faktisk står i denne artikkelen. Jeg er ikke en betalende bruker. Så jeg får bare lest overskriften, men ut i fra det kan jo jeg tolke "nyheten" til å faktisk være flere dager gammel.

 

Jeg leste en artikkel jeg antar er veldig lik faktisk 4 dager før den kom ut på denne siden. Å dette var på Tomshardware.com

 

Hvem er det som leser eller kjøper en 4 dager gammel avis? Ikke jeg hvertfall.

 

Er det noe TEK må bli bedre på så er det faktisk å levere ferske nyheter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

hvorfor er dette en ekstra sak ? er bare å gi opp hw.no. er ingen som gidder å betale dere for å lage dårlige artikler. det samme stoffet er tilgjengelig gratis på andre nettsider med mye bedre kvalitet.

eneste som holder dette gående er forumet og dere brukere. selve hw.no redaksjonen er bare til å le av.

Om "ingen" hadde giddet å betale for å lage "dårlige" artikler så hadde ikke HW.no hatt funksjonen ;)

 

Og hvor er disse "gratis"-sidene med "mye" bedre kvalitet som du snakker om? Kan du peke på noe i artikkelen som er "dårlig" journalistikk?

 

For øvrig så ser jeg ikke noe annet enn "dere brukere" som kan holde en nettside oppe.

 

sweclockers.com, guru3d.com, anandtech.com er aller sider som er gratis og som er flere hakk bedre en hw.no. skjønner jo at hw.no ikke har samme budsjett som store nett sider, men å prøve å rane folk for 40 kr i mnd for ingenting syns jeg blir helt feil. de får jo penger fra reklame, men som alt i norge så vil mye ha mer..

Lenke til kommentar

sweclockers.com, guru3d.com, anandtech.com er aller sider som er gratis og som er flere hakk bedre en hw.no. skjønner jo at hw.no ikke har samme budsjett som store nett sider, men å prøve å rane folk for 40 kr i mnd for ingenting syns jeg blir helt feil. de får jo penger fra reklame, men som alt i norge så vil mye ha mer..

Jeg er veldig enig i at flere andre sider har gode reviews og gode artikler, men det skal også sies at hw.no har bedret sine artikler, og at de også har hatt mange gode artikler de siste månedene. Jeg mener at 40kr er lite for å få ett bedre HW.no med mere god research i fremtiden. Go hw.no! :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Går det ann å holde seg "on topic" for en gangs skyld? Jeg kan diskutere kvaliteten til hw sine artikler opp og ned, men jeg syntes det fungerer. Ikke alltid, men de lærer - de har selvsagt mye å lære av sweclockers. Men vi kan vel diskutere det aktuelle evne og det er det som er intressant her å nå. Feel free to heckle me too.

Lenke til kommentar

Flere innlegg har blitt flyttet fra "Så mye bedre ytelse gir..." da det nå begynner å bli en gjenganger at det klages på ekstra og at det ikke diskuteres selve innholdet som er tatt opp i artikkelen men utvikler seg til en større OT diskusjon.

Ønsker man å diskutere videre rundt kvaliteten på ekstra artiklene anbefaler jeg at det opprettes en tråd om dette eller at man fortsetter i denne tråden hvor jeg flyttet innleggene.

 

Tråden innleggene ble flyttet fra : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1577009

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...