Branting Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Heisann! lurer på å roote min Xperia Z men lurer på hva risikoen er og om det er vanskelig,farlig, hva jeg kan gjøre osv kan noe si meg noe om dette er litt noob hvis dere skjønner. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Fivec Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Heisann! lurer på å roote min Xperia Z men lurer på hva risikoen er og om det er vanskelig,farlig, hva jeg kan gjøre osv kan noe si meg noe om dette er litt noob hvis dere skjønner. Takk på forhånd Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Ja det kan være en risiko. Hvis du vil være 100% safe, gi f.. Du kan i verste fall stå igjen med en ødelagt telefon. Vanskelig, nja har gått greit de gangene jeg har gjort det. Gå på xda forumet hvis du vil ha fremgangsmåtene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ingen problemer med Sony telefoner. Sony har støtte for rooting av sine telefoner.http://unlockbootloader.sonymobile.com/ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 You should be aware that unlocking the boot loader will not give you root access. The only way to get root access is to flash a custom ROM with root access. Sony støtter kun opplåsning av bootloader. Ikke root. Dette sier jeg fordi du må kjøre custom rom for root. Er det mulig å skaffe root med stock operativsystem på Xperia Z med 4.3? Helst permanent.. Lenke til kommentar
polergarn Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Å ødelegge telefonen permanent skal godt gjøres. Så lenge du har strøm på batteriet så kan en "soft brick" alltid fikses. Jeg har eksperimentert med min Sony i over ett år. Den er fremdeles god som ny. Jeg var en "n00b" da jeg startet og jeg har "soft bricka" den mange ganger, men det har aldri vært noe problem å få den opp igjen. Har passet på å ha nok strøm på batteriet. Sikkerheten er ikke noe problem med Xposed med XPrivacy. Endret 14. mai 2014 av polergarn Lenke til kommentar
polergarn Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) You should be aware that unlocking the boot loader will not give you root access. The only way to get root access is to flash a custom ROM with root access. Sony støtter kun opplåsning av bootloader. Ikke root. Dette sier jeg fordi du må kjøre custom rom for root. Er det mulig å skaffe root med stock operativsystem på Xperia Z med 4.3? Helst permanent.. På min med Jelly Bean 6.2.B.1.96 må jeg nedgradere til Jelly Bean 6.2.B.0.211 (kernel) for å kunne roote den (for å deretter flashe .96 (kernel) igjen). Z: http://forum.xda-developers.com/xperia-z/development/guide-how-to-root-101-firmware-lb-t2656698 Endret 16. mai 2014 av polergarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå