Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Ser du ikke liker skyrim, men du kan jo laste ned ''The elder scrolls online'' så kan du spille det helgen som kommer nå. Her finner du beta nøkkel og hvordan du registrerer deg.Ja for det er ikke lik wow og skyrim Som du ser så skrev jeg først ''Ser du ikke liker skyrim'' . Det betyr ikke at du ikke kan prøve dette spillet. Vær åpen for alt av spill å ikke bestem deg for en spesiel sjanger. før trodde jeg at jeg ikke likte League of legends og lignende spill, men nå er det spillet jeg spiller mest. Sniper Elite v2 er også et veldig bra spill du burde prøve. Var liksom ironi det jeg skrev og, men bare gløm hele skyrim sjanger greia. Jeg har faktisk sett på reviews og gameplay fra skyrim og lol, har faktisk også vært hos venner som spilte når jeg var der, og jeg synes det ikke ser artig ut, hvis det ikke er artig er det ikke vits å spille det, med mindre man er proffesjonell innen Esport. Har faktisk spilt gjennom store deler av sniper elite v2, drit bra spill etter min mening. Ja det er det beste 3. person skytespillet jeg har spillt. Ikke døm spill etter hvordan de ser ut. Om du får med deg noen venner er LoL veldig artig når du får litt til, men vil du ikke så vil du ikke. Hvis du ser på gamezone sin releaseliste finner du jo mange bra spill som kommer i løpet av året. Blant annet Sniper elite v3, Titanfall og Thief Endret 25. februar 2014 av Slettet-YQ8U8xbZ Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Ser du ikke liker skyrim, men du kan jo laste ned ''The elder scrolls online'' så kan du spille det helgen som kommer nå. Her finner du beta nøkkel og hvordan du registrerer deg.Ja for det er ikke lik wow og skyrim Som du ser så skrev jeg først ''Ser du ikke liker skyrim'' . Det betyr ikke at du ikke kan prøve dette spillet. Vær åpen for alt av spill å ikke bestem deg for en spesiel sjanger. før trodde jeg at jeg ikke likte League of legends og lignende spill, men nå er det spillet jeg spiller mest. Sniper Elite v2 er også et veldig bra spill du burde prøve. Var liksom ironi det jeg skrev og, men bare gløm hele skyrim sjanger greia. Jeg har faktisk sett på reviews og gameplay fra skyrim og lol, har faktisk også vært hos venner som spilte når jeg var der, og jeg synes det ikke ser artig ut, hvis det ikke er artig er det ikke vits å spille det, med mindre man er proffesjonell innen Esport. Har faktisk spilt gjennom store deler av sniper elite v2, drit bra spill etter min mening. Ja det er det beste 3. person skytespillet jeg har spillt. Ikke døm spill etter hvordan de ser ut. Om du får med deg noen venner er LoL veldig artig når du får litt til, men vil du ikke så vil du ikke. Hvis du ser på gamezone sin releaseliste finner du jo mange bra spill som kommer i løpet av året. Blant annet Sniper elite v3, Titanfall og Thief Så på listen at sniper elite 3 skulle komme, gleder meg sykt allerede. Andre spill som mirrors edge 2, tomy clansys division, dying light, the crew og spesiellt watch dogs gleder jeg også til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ser du ikke liker skyrim, men du kan jo laste ned ''The elder scrolls online'' så kan du spille det helgen som kommer nå. Her finner du beta nøkkel og hvordan du registrerer deg.Ja for det er ikke lik wow og skyrim Som du ser så skrev jeg først ''Ser du ikke liker skyrim'' . Det betyr ikke at du ikke kan prøve dette spillet. Vær åpen for alt av spill å ikke bestem deg for en spesiel sjanger. før trodde jeg at jeg ikke likte League of legends og lignende spill, men nå er det spillet jeg spiller mest. Sniper Elite v2 er også et veldig bra spill du burde prøve. Var liksom ironi det jeg skrev og, men bare gløm hele skyrim sjanger greia. Jeg har faktisk sett på reviews og gameplay fra skyrim og lol, har faktisk også vært hos venner som spilte når jeg var der, og jeg synes det ikke ser artig ut, hvis det ikke er artig er det ikke vits å spille det, med mindre man er proffesjonell innen Esport. Har faktisk spilt gjennom store deler av sniper elite v2, drit bra spill etter min mening. Ja det er det beste 3. person skytespillet jeg har spillt. Ikke døm spill etter hvordan de ser ut. Om du får med deg noen venner er LoL veldig artig når du får litt til, men vil du ikke så vil du ikke. Hvis du ser på gamezone sin releaseliste finner du jo mange bra spill som kommer i løpet av året. Blant annet Sniper elite v3, Titanfall og Thief Så på listen at sniper elite 3 skulle komme, gleder meg sykt allerede. Andre spill som mirrors edge 2, tomy clansys division, dying light, the crew og spesiellt watch dogs gleder jeg også til. Ja det kommer en haug med gode spill, så det er bare å glede seg. Akkurat nå gleder jeg meg mest til South park - the stick of truth som er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Om du har ratt og pedaler så burde du sjekke ut Assetto Corse, spillet er i early access på Steam. http://www.assettocorsa.net/en/ Du kan jo spille det uten men du får mye mer ut av det med ratt og pedaler. Endret 26. februar 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Om du har ratt og pedaler så burde du sjekke ut Assetto Corse, spillet er i early access på Steam. http://www.assettocorsa.net/en/ Du kan jo spille det uten men du får mye mer ut av det med ratt og pedaler. Har faktisk ratt og pedaler, skal prøve det. Endret 26. februar 2014 av pca9 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Om du har ratt og pedaler så burde du sjekke ut Assetto Corse, spillet er i early access på Steam. http://www.assettocorsa.net/en/ Du kan jo spille det uten men du får mye mer ut av det med ratt og pedaler. Har faktisk ratt og pedaler, skal prøve det. Spillet støtter også flere skjermer som gjør kjøreopplevelsen så mye bedre. Her er noen videoer jeg har laget. 3 skjermer (eyefinity, funger også med surround (nvidia) (Ja, jeg er klar over at replay cam litt out-of-sync) Endret 26. februar 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Om du har ratt og pedaler så burde du sjekke ut Assetto Corse, spillet er i early access på Steam.http://www.assettocorsa.net/en/ Du kan jo spille det uten men du får mye mer ut av det med ratt og pedaler. Har faktisk ratt og pedaler, skal prøve det. Spillet støtter også flere skjermer som gjør kjøreopplevelsen så mye bedre. Her er noen videoer jeg har laget. 3 skjermer (eyefinity, funger også med surround (nvidia) http://youtu.be/iYSUHGyjcg0 http://youtu.be/9vGIqbUv5e8 http://youtu.be/mDh_C9OPJfM (Ja, jeg er klar over at replay cam litt out-of-sync) Sorry for sen respons. Spillet så rått ut, de 2 siste videoene trodde jeg først var ekte kjøring, dritbra grafikk må jeg si. Skal definitivt prøve dette, må kansje vente en stund til jeg får en litt kraftigere pc, men ellers så det bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå