Ooooj Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Har noen noe brae spill de kan anbefale. Jeg liker det meste, fps, bilspill, sport osv.... eneste spillene jeg ikke liker er spill som; dota 2, wow, lol, skyrim, dark souls og minecraft. Også jeg like veldig åpen verden spill som gta, far cry osv.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Sleeping Dogs. Koster 5 euro på Steam akkurat nå. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Sleeping Dogs. Koster 5 euro på Steam akkurat nå. Skal prøve demoen, så veldig bra ut, takk Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Deus Ex: Human Revolution er et FPS med rollespill elementer. 60% rabatt på steam, 8€. 91 karakter på metacritic. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 BIT.TRIP. Presents... Runner2: Future Legend of Rhythm Alien Bulletstorm Call of Juarez: Gunslingers Darksiders Dishonored DMC Devil May Cry Saints Row: The Third Sleeping Dogs Tomb Raider Warhammar 40,000 Space Marine Spec Ops: The Line Deus Ex: Human Revolution Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 BIT.TRIP. Presents... Runner2: Future Legend of Rhythm Alien Bulletstorm Call of Juarez: Gunslingers Darksiders Dishonored DMC Devil May Cry Saints Row: The Third Sleeping Dogs Tomb Raider Warhammar 40,000 Space Marine Spec Ops: The Line Deus Ex: Human Revolution Skal kjøpe sleeping dogs i dag, gleder meg, og dishonored så ganske bra ut, så skal prøve det. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg skrev en slik tråd en gang, men det var absolutt ingen som forsto jeg tulla. Ikke det at jeg tror du tuller. Men om du ikke har så god greie på spill, hjelper det egentlig ikke så mye å spørre på forum. For folk bare kaster ut spill de liker i vildens sky. Uansett så må du jo bruke youtube og google for å søke mer om spillene folk anbefaller. Mitt råd vill være å gå på en hvilken som helst spill side med video reviews. f.eks gamepost, ign, gametrailers. Se video reviews av spill så langt tilbake i tid du gidder. Gjør det opp dine egne meninger. Når du finner noe som virker ok, DA kan du gå hit igjen å spørre mer om spillet, om du har flere spørsmål før du eventuelt kjøper. Ett lite eksempel på hvor lite det egentlig hjelper å spørre andre om tips til spill, ser du i flere svar ovenfor. Selv om du ganske greit beskriver at du ikke liker rollespill, så anbefaller likevel folk Deus Ex: Human Revolution. Hvorfor? for det er ett fantastisk spill, å dette er en typisk tråd folk ser på som en mulighet til å si hvilken spill de synes er bra, men som likevel bommer helt på hva du spørr om. Deus Ex er helt klart ett rollespill, som passer bra innefor hva du beskriver du IKKE liker. Om du ikke følger med på spillfronten, nok til å hvite hvilken spill du har lyst på å prøve. Så kan du google GOTY 2013 (game of the year), ta en titt på noen av de spillene, kan være ett fint sted å starte. Det var bare mitt forsøk på å hjelpe deg på veien Men om du likevel foretrekk tilfeldig utropte spill, skal du få det av meg også. Det forige wolfenstein spillet som kom i 2009. Som bare het Wolfenstein. Det er ikke akkurat fantastisk, mer midt på 3. Men det HAR god skytefølelse, å er faktisk en del mer gøy enn hva den helhetelige kvaliteten skulle tilsi. I tilegg er har spillet en litt mer åpen stuktur enn mange andre linære skytespill. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg skrev en slik tråd en gang, men det var absolutt ingen som forsto jeg tulla. Ikke det at jeg tror du tuller. Men om du ikke har så god greie på spill, hjelper det egentlig ikke så mye å spørre på forum. For folk bare kaster ut spill de liker i vildens sky. Uansett så må du jo bruke youtube og google for å søke mer om spillene folk anbefaller. Mitt råd vill være å gå på en hvilken som helst spill side med video reviews. f.eks gamepost, ign, gametrailers. Se video reviews av spill så langt tilbake i tid du gidder. Gjør det opp dine egne meninger. Når du finner noe som virker ok, DA kan du gå hit igjen å spørre mer om spillet, om du har flere spørsmål før du eventuelt kjøper. Ett lite eksempel på hvor lite det egentlig hjelper å spørre andre om tips til spill, ser du i flere svar ovenfor. Selv om du ganske greit beskriver at du ikke liker rollespill, så anbefaller likevel folk Deus Ex: Human Revolution. Hvorfor? for det er ett fantastisk spill, å dette er en typisk tråd folk ser på som en mulighet til å si hvilken spill de synes er bra, men som likevel bommer helt på hva du spørr om. Deus Ex er helt klart ett rollespill, som passer bra innefor hva du beskriver du IKKE liker. Om du ikke følger med på spillfronten, nok til å hvite hvilken spill du har lyst på å prøve. Så kan du google GOTY 2013 (game of the year), ta en titt på noen av de spillene, kan være ett fint sted å starte. Det var bare mitt forsøk på å hjelpe deg på veien Men om du likevel foretrekk tilfeldig utropte spill, skal du få det av meg også. Det forige wolfenstein spillet som kom i 2009. Som bare het Wolfenstein. Det er ikke akkurat fantastisk, mer midt på 3. Men det HAR god skytefølelse, å er faktisk en del mer gøy enn hva den helhetelige kvaliteten skulle tilsi. I tilegg er har spillet en litt mer åpen stuktur enn mange andre linære skytespill Jeg skrev en slik tråd en gang, men det var absolutt ingen som forsto jeg tulla. Ikke det at jeg tror du tuller. Men om du ikke har så god greie på spill, hjelper det egentlig ikke så mye å spørre på forum. For folk bare kaster ut spill de liker i vildens sky. Uansett så må du jo bruke youtube og google for å søke mer om spillene folk anbefaller. Mitt råd vill være å gå på en hvilken som helst spill side med video reviews. f.eks gamepost, ign, gametrailers. Se video reviews av spill så langt tilbake i tid du gidder. Gjør det opp dine egne meninger. Når du finner noe som virker ok, DA kan du gå hit igjen å spørre mer om spillet, om du har flere spørsmål før du eventuelt kjøper. Ett lite eksempel på hvor lite det egentlig hjelper å spørre andre om tips til spill, ser du i flere svar ovenfor. Selv om du ganske greit beskriver at du ikke liker rollespill, så anbefaller likevel folk Deus Ex: Human Revolution. Hvorfor? for det er ett fantastisk spill, å dette er en typisk tråd folk ser på som en mulighet til å si hvilken spill de synes er bra, men som likevel bommer helt på hva du spørr om. Deus Ex er helt klart ett rollespill, som passer bra innefor hva du beskriver du IKKE liker. Om du ikke følger med på spillfronten, nok til å hvite hvilken spill du har lyst på å prøve. Så kan du google GOTY 2013 (game of the year), ta en titt på noen av de spillene, kan være ett fint sted å starte. Det var bare mitt forsøk på å hjelpe deg på veien Men om du likevel foretrekk tilfeldig utropte spill, skal du få det av meg også. Det forige wolfenstein spillet som kom i 2009. Som bare het Wolfenstein. Det er ikke akkurat fantastisk, mer midt på 3. Men det HAR god skytefølelse, å er faktisk en del mer gøy enn hva den helhetelige kvaliteten skulle tilsi. I tilegg er har spillet en litt mer åpen stuktur enn mange andre linære skytespill. Jeg søkte faktisk på best pc game of 2013 på google, og fant en haug med brae spill jeg skal kjøpe eller laste ned (helt lovlig ). Sant med det der spillet, det var et spill innen sjangeren jeg ikke likte. Må innrømme at jeg var litt dum som la ut denne tråden, men jeg kjedet meg så hvorfor ikke. Jeg har sett på wolfenstein før, ikke helt min stil for å si det på den måten. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Artig å teste spill som for eksempel ''Game dev tycoon''. Plutselig har man spillt i et par timer uten at man tenker over det. ''Savant Ascent'' er et gøy spill, som er laget av en norsk spillstudio. ''The walking dead'' og andre tellatale games er ganske gode spill. Om du har ps3 kan du kjøpe ''The last of us'' . Det er fantastisk bra. Årets beste spill. Ellers kommer jo ''South park - The stick of truth'' straks, og det har jeg virkelig troen på. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Artig å teste spill som for eksempel ''Game dev tycoon''. Plutselig har man spillt i et par timer uten at man tenker over det. ''Savant Ascent'' er et gøy spill, som er laget av en norsk spillstudio. ''The walking dead'' og andre tellatale games er ganske gode spill. Om du har ps3 kan du kjøpe ''The last of us'' . Det er fantastisk bra. Årets beste spill. Ellers kommer jo ''South park - The stick of truth'' straks, og det har jeg virkelig troen på. Har kjempelyst på last of us, men har egentlig ikke lov å spille over 16 år grense spill, så må være på laptopen , men har ikke hatt noe effekt av å spille voldelige spill etter 2 år, og er ikke slik at jeg blir mer voldelig/agressiv av å spille. Også jeg holder fortsatt på med the walking dead spillet sesong 1, får gjøre den ferdig så få tak i sesong 2:D Endret 25. februar 2014 av pca9 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Forsåvidt greit å spørre på ett forum, men jo mer nøyaktig man da er i spørsmålet jo bedre. For folk på forum er sjelden veldig nøykatige med hva de svarer , Men tombraider fra 2013 som AvaloN - TLW allerede foreslo er nok veldig innenfor det du spør etter. Å er ett fantastisk spill . Just Cause 2 er også ett morsomt åpen verden spill som er verdt å ta en titt på, om du ikke har prøvd det. Men begge spillene krever en nogenlunde grei pc. Ikke for å høres kjempe kjip ut, men om du er under 16 år er det sikkert greit du venter litt med Last of us. Som er 18+ aldersgrense spill Mafia 1 og 2 er også gode spill som ligner litt på gta. Mafia har ingen frihet når det gjelder valg av oppdrag. Men det foregår i en stor åpen verden akkurat som gta. Om pcn din er bra, kan du prøve mafia 2. Om den er mindre bra, er likevel mafia 1 ett veldig godt spill. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 En ting jeg lurer på, er at du sier du ikke liker Skyrim - men du liker open world spill som Far Cry og GTA.. Skyrim er samme type spill Ellers kan jeg annbefale Titanfall som kommer nå veldig snart, betaen er vel fortsatt oppe og går tror jeg. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Forsåvidt greit å spørre på ett forum, men jo mer nøyaktig man da er i spørsmålet jo bedre. For folk på forum er sjelden veldig nøykatige med hva de svarer , Men tombraider fra 2013 som AvaloN - TLW allerede foreslo er nok veldig innenfor det du spør etter. Å er ett fantastisk spill . Just Cause 2 er også ett morsomt åpen verden spill som er verdt å ta en titt på, om du ikke har prøvd det. Men begge spillene krever en nogenlunde grei pc. Ikke for å høres kjempe kjip ut, men om du er under 16 år er det sikkert greit du venter litt med Last of us. Som er 18+ aldersgrense spill Mafia 1 og 2 er også gode spill som ligner litt på gta. Mafia har ingen frihet når det gjelder valg av oppdrag. Men det foregår i en stor åpen verden akkurat som gta. Om pcn din er bra, kan du prøve mafia 2. Om den er mindre bra, er likevel mafia 1 ett veldig godt spill. Holder faktisk på å laste ned tomb raider akkurat nå, og har spilt utallige timer med just cause 2 singelplayer og mulitplayer. Mafia så ganske bra ut også skal prøve demoen hvis det er noen. Og forresten jeg kjøpte sleeping dogs i går, det var verdt pengene må jeg si. Jeg har faktisk sett walktrough av the last of us på youtube, så har kansje ikke så lyst å spille det lenger. Endret 25. februar 2014 av pca9 Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) En ting jeg lurer på, er at du sier du ikke liker Skyrim - men du liker open world spill som Far Cry og GTA.. Skyrim er samme type spill Ellers kan jeg annbefale Titanfall som kommer nå veldig snart, betaen er vel fortsatt oppe og går tror jeg. Fikk betakey til titanfall, og jeg bare gleder meg til det kommer. Angående skyrim, jeg liker akkurat det spillet, og spill som er rpg tror jeg det heter, men jeg elsker open world som gta, sleeping dogs, mafia osv...Edit: jeg tror titanfall betaen er nede nå, jeg prøvde å spille det, men det gikk ikke, også en venn sv meg fikk heller ikke til, så jeg avinstallere det, bare lydfilene var 6gb! Endret 25. februar 2014 av pca9 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 En ting jeg lurer på, er at du sier du ikke liker Skyrim - men du liker open world spill som Far Cry og GTA.. Skyrim er samme type spill Ellers kan jeg annbefale Titanfall som kommer nå veldig snart, betaen er vel fortsatt oppe og går tror jeg. Åpen verden har blitt en igrediens i flere typer spill. Vanligst i rolle spill, men funker glimrende i action spill som mafia, gta og Just case 2. Farcry og gta er IKKE samme type spill som skyrim. Det tror jeg du ikke finner mange andre som er enige i med deg i. Da verken gta eller far cry er Rpg. Gta og far cry er også langt i fra samme kategori som hverandre. Far cry er førstepersons skytespill, gta er tredjepersons action spill. Noen ganger er likhetene større enn forkjsellene, men kategoriseringen er likefåfult viktig Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 En ting jeg lurer på, er at du sier du ikke liker Skyrim - men du liker open world spill som Far Cry og GTA.. Skyrim er samme type spill Ellers kan jeg annbefale Titanfall som kommer nå veldig snart, betaen er vel fortsatt oppe og går tror jeg. Åpen verden har blitt en igrediens i flere typer spill. Vanligst i rolle spill, men funker glimrende i action spill som mafia, gta og Just case 2. Farcry og gta er IKKE samme type spill som skyrim. Det tror jeg du ikke finner mange andre som er enige i med deg i. Da verken gta eller far cry er Rpg. Gta og far cry er også langt i fra samme kategori som hverandre. Far cry er førstepersons skytespill, gta er tredjepersons action spill. Noen ganger er likhetene større enn forkjsellene, men kategoriseringen er likefåfult viktig Det var ikke så nøye, jeg bare mener at jeg liker open world spill, ikke skyrim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ser du ikke liker skyrim, men du kan jo laste ned ''The elder scrolls online'' så kan du spille det helgen som kommer nå. Her finner du beta nøkkel og hvordan du registrerer deg. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Ser du ikke liker skyrim, men du kan jo laste ned ''The elder scrolls online'' så kan du spille det helgen som kommer nå. Her finner du beta nøkkel og hvordan du registrerer deg.Ja for det er ikke lik wow og skyrim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ser du ikke liker skyrim, men du kan jo laste ned ''The elder scrolls online'' så kan du spille det helgen som kommer nå. Her finner du beta nøkkel og hvordan du registrerer deg.Ja for det er ikke lik wow og skyrim Som du ser så skrev jeg først ''Ser du ikke liker skyrim'' . Det betyr ikke at du ikke kan prøve dette spillet. Vær åpen for alt av spill å ikke bestem deg for en spesiel sjanger. før trodde jeg at jeg ikke likte League of legends og lignende spill, men nå er det spillet jeg spiller mest. Sniper Elite v2 er også et veldig bra spill du burde prøve. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Ser du ikke liker skyrim, men du kan jo laste ned ''The elder scrolls online'' så kan du spille det helgen som kommer nå. Her finner du beta nøkkel og hvordan du registrerer deg.Ja for det er ikke lik wow og skyrim Som du ser så skrev jeg først ''Ser du ikke liker skyrim'' . Det betyr ikke at du ikke kan prøve dette spillet. Vær åpen for alt av spill å ikke bestem deg for en spesiel sjanger. før trodde jeg at jeg ikke likte League of legends og lignende spill, men nå er det spillet jeg spiller mest. Sniper Elite v2 er også et veldig bra spill du burde prøve. Var liksom ironi det jeg skrev og, men bare gløm hele skyrim sjanger greia. Jeg har faktisk sett på reviews og gameplay fra skyrim og lol, har faktisk også vært hos venner som spilte når jeg var der, og jeg synes det ikke ser artig ut, hvis det ikke er artig er det ikke vits å spille det, med mindre man er proffesjonell innen Esport. Har faktisk spilt gjennom store deler av sniper elite v2, drit bra spill etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå