atrax Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har nettopp lasta ned en 424 MB stor fil, nemlig hlds_l_1120_full.bin. Det er installasjonsfila til en dedikert cs-server (steam). Anyway, når jeg kjører den, kommer det først en heftig "End user license agreement". Nederst står det: Enter 'yes' to accept this agreement, 'no' to decline: Jeg skriver inn yes, da kommer følgende linjer opp: extracting /usr/steam/hlds_l_1120_full.tgz... hlds_l_1120_full.bin: error extracting payload, No such file or directory 1000-kronersspørsmålet: Må jeg laste ned på nytt? :-? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 høres nesten slik ut. :o Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 mitt tips: jeg sjekker alltid bin filer med cdmage, scan for corruption. der er det også en mulighet for å fikse feilene (noen "feil" kan være kopibeskyttelse og dersom de endres kan binfilen virkelig bli ubruklig. rett meg om jeg tar feil. programmet er gratis og finnes her: http://cdmage.cjb.net/ Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 mitt tips: jeg sjekker alltid bin filer med cdmage, scan for corruption. der er det også en mulighet for å fikse feilene (noen "feil" kan være kopibeskyttelse og dersom de endres kan binfilen virkelig bli ubruklig. rett meg om jeg tar feil. programmet er gratis og finnes her: http://cdmage.cjb.net/ Vet du hvilket forum dette er? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 trodde det var windoz, ikke lunix, skal prøve å følge med bedre neste gang. hva er bin filer i lunix? det samme som i windoz? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Digg! Jeg lasta ned den forbanna fila en gang til, og gjett hvilken beskjed jeg fikk slengt i trynet? Noen som vet om andre lure måter å åpne slike .bin-filer på (enn å kjøre dem)? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 du kan jo prøve å brenne dem over på cd følger med et brenne program på de fleste distroer "k3b" du kan brenne bin filer med det. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg skriver inn yes, da kommer følgende linjer opp: extracting /usr/steam/hlds_l_1120_full.tgz... hlds_l_1120_full.bin: error extracting payload, No such file or directory Spør du meg så ser det ut som den prøver å legge filene i /usr/stream og ikke finner mappen. Prøv med root. Hvis det er det du gjør, kan du jo prøve å lage mappen stream i /usr for å se om dette kan hjelpe noe. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 trodde det var windoz, ikke lunix, skal prøve å følge med bedre neste gang. hva er bin filer i lunix? det samme som i windoz? Hva er lunix????? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg fant ut av det, det var som Lord Error sa. Møkkainstallasjonsprogrammet til Steam ville legge hele sulamitten i /usr/steam/, og der hadde ikke standardbrukeren min nok rettigheter. Alt er vel nå PS! jokki, dette er linux-delen av forumet! Det var ikke snakk om cd-images altså...sjekk før du poster neste gang.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 for alle de som trodde at dette ikke handla om Linux så tok dere feil. dette handla om Linux, så vet dere det. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 for alle de som trodde at dette ikke handla om Linux så tok dere feil. dette handla om Linux, så vet dere det. God dag man økseskaft, skift din avatar. Du har ingen unnskyldning for å ikke gjøre det, så mye du har postet. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 for alle de som trodde at dette ikke handla om Linux så tok dere feil. dette handla om Linux, så vet dere det. God dag man økseskaft, skift din avatar. Du har ingen unnskyldning for å ikke gjøre det, så mye du har postet. Über-Windows-bruker med Tux i avataren er helligbrøde! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 "] trodde det var windoz, ikke lunix, skal prøve å følge med bedre neste gang. hva er bin filer i lunix? det samme som i windoz? Hva er lunix????? Lunix er et UNIX-lignende operativsystem for Commodore 64. Det er fri programvare og kan lastes ned fra http://lng.sourceforge.net/ . Det er mest et leketøy egentlig, men artig å leke med om man er en C64-bruker! Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 "] trodde det var windoz, ikke lunix, skal prøve å følge med bedre neste gang. hva er bin filer i lunix? det samme som i windoz? Hva er lunix????? Lunix er et UNIX-lignende operativsystem for Commodore 64. Det er fri programvare og kan lastes ned fra http://lng.sourceforge.net/ . Det er mest et leketøy egentlig, men artig å leke med om man er en C64-bruker! Hehe.. likte den. Tuché! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå