Gå til innhold

Er dette en bra liste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det har det. Asus AiSuite eller noe. Anbefaler det ikke. Dette fordi et slikt program bruker mye mere spenning enn nødvendig. Overklokk selv i bios. Finnes mange guider på youtube.

Skal du ha luftkjøling så har Noctua den beste. Koster vel rundt 500 for den beste. Eller har man en billig og god variant, Hyper evo 212. Da må du kanskje ha kow prifile ram, altå lave ram-brikker. Corsair Vengance har disse.

Lenke til kommentar

Ser du vurderer ett Asus gtx 770 skjermkort... Jeg har ett Gigabyte gtx 770 windforce kort selv som jeg er veldig fornøyd med. Windforce kortet holder seg kjølig og fint, og lurer på om ikke jeg leste en plass at det også var ett av det mest stillegående gtx 770 kortene... Det er dette kortet jeg har: https://www.komplett.no/gigabyte-geforce-gtx-770-2gb-physx-cuda/782229

Er meget stillegående og har litt raskere klokkehastighet enn Asus kortet, så det yter bra. Kjøper du i tillegg dette kabinettet: https://www.komplett.no/cm-storm-trooper-gaming-big-tower-sort/781841#!tab:info

Så blir det en meget stillegående maskin ut av dette.

Edit: En kamerat av meg har det kabinettet og det høres knapt at maskinen er i gang, det er helt fantastisk stillegående

Endret av tempozzz
Lenke til kommentar

Av de store kabinettene, så er det CM storm trooper som jeg linket til over her jeg har erfaring med. Skulle jeg kjøpt meg nytt i dag så hadde det blitt ett slikt pga det utrolig lave støynivået. Viftene kan styres manuelt på knappene øverst på kabinettet, men går veldig stille selv om de står på max. Bør vel være god plass til det man trenger inni der også, synes absolutt du bør vurdere ett slikt hvis du synes specsa ser bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...