NexteR Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 rett etter biosen har flasha kommer det opp en melding som det står som følger : Lesefeil på disken trykk control + alt + delete for å starte på nytt........ "ok ikke kall meg n00b" hehe jeg er nemlig det ! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 rett etter biosen har flasha kommer det opp en melding som det står som følger : Lesefeil på disken trykk control + alt + delete for å starte på nytt........ "ok ikke kall meg n00b" hehe jeg er nemlig det ! Står det noe annet når du får opp erroren? Og neste gang ha et mer beskrivene emne, som f. eks Lesefeil etter at jeg flashet BIOS Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 rett etter biosen har flasha kommer det opp en melding som det står som følger : Lesefeil på disken trykk control + alt + delete for å starte på nytt........ "ok ikke kall meg n00b" hehe jeg er nemlig det ! Står det noe annet når du får opp erroren? Og neste gang ha et mer beskrivene emne, som f. eks Lesefeil etter at jeg flashet BIOS nei det er det eneste som står Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå