Kløve Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny SUB, og trenger noe hjelp Jeg leter etter mest lyd for penga seff Helst ikke mye mer enn 3k, og helst aktiv Dette er noe jeg vurderer. Event 2020 BAS V3 aktiv studiomonitor http://www.norskmusikk.no/product/6studioutstyr/2studiomonitorer/event-2020-bas-v3-aktiv-studiomonitor-1-stk.0.7040080.do XTZ 99 W10.16 http://surround.no/Produkter/Subwoofere/XTZ/10-/XTZ-99-W1016-Matt-Black-Mest-bang-for-the-buck--100090-p0000000095.aspx Jeg vurderer også å kjøpe denne Forsterkeren T748 HJEMMEKINORECEIVER http://www.hifiklubben.no/Products/nad-t748-hjemmekinoreceiver-31446/ Noen som har noen tips? ^_^ Endret 23. februar 2014 av Kløve Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Min far har den XTZ'en du linker til i stua, og jeg har ingen problemer med å anbefale deg den videre, selv om den begynner å dra på årene uten å ha falt nevneverdig i verdi. Har selv denne på gutterommet og den leverer godt ifra seg den også egentlig. Syns de virker ganske like i lyden begge to, men så står de koblet i to forskjellige rom med forskjellige komponenter også da. Hvis du har en Hifiklubben i nærheten så lager de som regel ingen problemer ut av at du kan få prøve noen sub'er eventuelt forsterkere. Ta deg en tur ned å hør med de. 1 Lenke til kommentar
Kløve Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Min far har den XTZ'en du linker til i stua, og jeg har ingen problemer med å anbefale deg den videre, selv om den begynner å dra på årene uten å ha falt nevneverdig i verdi. Har selv denne på gutterommet og den leverer godt ifra seg den også egentlig. Syns de virker ganske like i lyden begge to, men så står de koblet i to forskjellige rom med forskjellige komponenter også da. Hvis du har en Hifiklubben i nærheten så lager de som regel ingen problemer ut av at du kan få prøve noen sub'er eventuelt forsterkere. Ta deg en tur ned å hør med de. Jeg skal ned til hifi i morgen, så får jeg se hva de sier Og det er mange som anbefaller w10'en, så vurderer denne sterkt. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hvilke høyttalere er det du har tenkt å kombinere den med? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg er veldig fornöyd med XTZ12 som jeg har. Hört at 10 har samme forsterkerkraft om jeg husker riktig så det er virkelig bang for the bucks.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 De Event du linker til er høyttalere og ikke en sub. Hvilke høyttalere er det du har i dag? Siden du skal ha ett 2.1 oppsett så ville jeg heller kjøpt en stereoforsterker enn surround. Får mye mer for pengene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå