DrErling Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Observert i et parkeringshus i stavanger... http://home.no.net/drerling/ja.jpg Elite eksosrør! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 vet ikke om det bare er her hos meg, men jeg ser ikke noe bilde Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 vet ikke om det bare er her hos meg, men jeg ser ikke noe bilde fiksa nå. Jeg slørva litt. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ser ikke det helt store jeg. Kanskje jeg har blitt overeksponert på rånebiler? 8) Det er jo større enn vanlig, men det går an å få kjøpt eksospotteutvidere som tres utenpå den originale potta. Tør gjette på det der er en slik en. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Denne er vel bedre ... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 DrErling: er det din bil? Bråker vell noe jævli? (ps, skal ta bilder senere idag, vise dere hvordan ordentlig eksos skal være ) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 DrErling: er det din bil? Nei, nei og atter nei! Jeg kjøpte meg bil i går! Audi A6. (riktignok 1996 modell, men alikevel). Den er ustylet, urånet og har stålfelger. Når råneren våkner i meg må jeg ut med GTi`en. Har en 1983 modell Golf1 som liker å bli presset litt. Men du ser meg aldri med eksosrør av typen(e) over! Thats for sure! DrE Lenke til kommentar
RIP Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 [mizzfjortiss]oi dn øvrste biln dr må ha maaaaange hestekrefter! jg tror jg må sitte og koze mg i baksete på dn ja, synd d ikke er 1 bmw, mn md dn eksosen tror jg ikke d hr noe å si[/missfjortiss] jeg tror jeg må fyre opp en slik potte på 360'en min 8) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 (ps, skal ta bilder senere idag, vise dere hvordan ordentlig eksos skal være ) Hvor ble det av de bildene... venter i spenning Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Men du ser meg aldri med eksosrør av typen(e) over! Thats for sure! DrE Bra, det ser helt for dumt ut med de svære feite eksos rørene...så er det bare den lille pingle bilen liksom... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Da synes jeg heller denne er råere: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Da synes jeg heller denne er råere: http://www.chimera.futuredt.com/effektannlegg.jpg Den er jo overdrevet med vilje. Den på volvoen i første post er jo faktisk et forsøk på å se kul ut (eieren synes sikkert ikke det er en overdrivelse). DrErling Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 neh...kan jo alltids hende at eieren her mener det er kult :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sluffy: her er bildet du ventet på: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 det ser litt avkappet ut... det kan gi gromlyd.. hehe Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Oppskrift på "rally-lyd" fra eksosanlegget: La være å skru den bakerste potta helt til. Da blir det snerring og putring. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 En skikkelig "dorull" av slik type bringer alltid fram smilet Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dette er skikkelige eksosrør: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Herregud for en bil...Skjønner ikke at de gidder! De kan umulig tjene noe på den eksosen der, det skal jo være et vist mot trykk i eksosen for å få det mest effektivt... Rce boys er rice boys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå