knottmoen Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Når jeg setter inn en DVD i skuffen på pc-en, så skjer det ingen ting. Hva må jeg gjøre for å se filmen? Jeg har win 8.1. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Har du gått inn på min datamaskin og sjekket om du kan finne DVD-stasjonen der? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Sjekk om DVD stasjonen er i oversikten på "min datamaskin". Hvis den er der så kan du høyreklikke og klikke egenskaper og feilsøke DVD stasjonen og se hva som kommer opp der. Lenke til kommentar
knottmoen Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Under egenskaper står det at enheten fungerer som den skal. Men den ber meg sette i en plate, selv om jeg allerede har gjort det. Om jeg likevel tar utplaten og legger den inn på nytt, så skjer det ingen ting. Det lyser grøntpå skuffen en liten stund, og så slukker det bare. Kan det tenkes at skuffen bare er for å brenne, ikke for å spille av? Næh. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Prøv en annen plate. Kan jo være feil med den du har prøvd. Lenke til kommentar
knottmoen Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Har prøvd flere. Både opp og ned, blue-ray og vanlig DVD. Nå klarte jeg å finne filen på DVD-en, men den er bare registrert som en mappe med flere kapitler som ikke lar seg spille av. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Eller mangel på driver, tro det eller ei men er drivere på slikt og, men trolig lite sannsynelig at det er feilen. Opp og ned, har ikke skadet laseren da? Lenke til kommentar
knottmoen Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Tror ikke det. Jeg prøvde plata opp/ned etter at jeg hadde prøvd det riktig flere ganger. Jeg må nok snakke med Multicom. Lenke til kommentar
knottmoen Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Det er driveren som må installeres på nytt. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ohh, bam! Jeg hadde rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå