Peony Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har lest litt om varme powerbook... at de kan bli så varme at de bøyes osv... Noen som har hatt problem med dette? Gjelder dette også de nye powerbookene? - og hva med ibook? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Min nye 15" powerbook er kald som en stein. Den lager veldig lite varme, de nye 15" pb'ene er ikke kjent for å lage mye varme. Veldig fornøyd med den. Dette med "bøyes" er kjent som "warping", og som er tilfelle på enkelte 12" powerbook's. Det er at den av og til "vipper" litt på enkelte skrivebord. Dette har jeg aldri opplevd med 15" pb'en min, og jeg kan ikke huske at det var slik med den forrige 12" jeg hadde heller. Lenke til kommentar
Rulle Rusk Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei! Jeg har den "gamle" modellen PowerBook 15", lansert i november i fjor. Den blir forholdsvis varm til Mac å være, men ikke ubehagelig varm, ei heller bøyer den seg eller noe sånt. Jeg har òg brukt 12" PowerBook lansert i januar i år, den ble ubehagelig varm under hardt arbeid, men dette har visst Apple fikset på i de ny-lanserte utgavene, og jeg tviler sterkt på at modellene fra siste lansering vil finne på å bøye seg. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 På PowerBook'en til sjefen min selta dei gummiknottene som ligger under, fordi den blei varm. Kunne (garantert) steikt egg på den! Lenke til kommentar
maggen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har en 866 mHz 12" powerbook (forrige modell med andre ord) og kan bekrefte at denne er svært varm om man ikke er litt forsiktig... Om man har denne i sengen, blir den ubehagelig varm, fordi den ikke får noe luftsirkulasjon. Bortsett fra at den er litt varm å ha direkte på låret (pleier å legge mobiltelefonen under ene siden når jeg kjører buss) har jeg ikke merket noen andre problemer med at den er varm. Ingen ustabilitet eller noe slikt, for å si det sånn. Man må bli litt vant til at det er varmere under håndleddene enn det som er normalt på bærbare når man jobber med den over lengre tid, men jeg vil ikke kalle det et problem. Den er ikke bøyd, og jeg har ikke prøvd å steike egg på den -magnus Lenke til kommentar
WhoTookMyNicK Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har januar 03-modellen av PowerBook 12". Den blir tidvis ganske varm. Men det plager meg ikke, det eneste som plager meg eg at de NYE PB'ene IKKE blir varme. Det river litt. Men skitt au. Om et par år sitter jeg nok med en G5 PB 15" Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Om man har denne i sengen, blir den ubehagelig varm, fordi den ikke får noe luftsirkulasjon. Kremt... I sengen? Nei forresten, jeg tror ikke jeg vil vite hvorfor Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har også maskinen ofte i sengen for å se på film. Jeg foretrekker nå heller en varm maskin enn en som bråker! Selv om de blir varme så blir de aldri så varme at maskinen crasher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå