Bondehunter Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hei, lurer på hva reglene for å frakte softgun hjem til Norge er. Hvis jeg reiser til utlandet og kjøper utstyr der. vil det bli et problem når jeg skal reise hjem igjen med det? Tenker på regler og sånn. Takker for svar. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det er et interessant spørsmål. Regner med at bagasje scannes men de som sitter og ser på skjermene burde jo se forskjell på softgun og ekte vare, da innmaten jo er helt forskjellig. Ellers kan jeg tenke meg at et google-søk burde finne relevante svar. jeg ville ikke tatt sjansen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Skal gå greit hvis du tar det i innsjekket bagasje. http://www.avinor.no/avinor/bagasjeoginnsjekking/20_Bagasje 1 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg sendte min med innsjekket bagasje, sa at jeg hadde softgun i den. Det endte med at jeg fikk en kul orange lapp på baggen min med "FIREARMS IN BAG" og fikk utlevert den som spesialbagasje før alle de andre.. Kjekt! 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Begynner å bli noen år siden sist jeg tok med softgun hjem fra Spania, men det går helt fint. De ser veldig lett forskjell på en softgun og et skikkelig våpen. Så lenge du ikke tar det opp av kofferten og veiver med det på flyplassen da. Som jeg nesten gjorde. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Man kan ta med ekte våpen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå