Tom__ Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det oser middelmådighet av både Johnson og toure. Toure gjør feil etter feil.. Angående skrtl skårer han mest baklengs.... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Egentlig smått utrolig at vi er med i CL kampen med tanke på det forsvaret vi har. Det sier mye om angrepsspillet vårt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Skrtel prøver seg på hat-trick Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Smått tragisk at BR setter innpå Toure, burde vært bannlyst! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Uten tvil. Kan lure på hvor vi hadde vært uten SAS. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Herlig driv av Allen. Eg likar! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Allen har vært god i dag. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Godt innhopp av Allen ja! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Suarez har mistet målteften. Forstår ikke hva som har sluknet mtp han er assistkongen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Virker som Toure får panikk kvar gang han har ballen Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Får helt angst hver gang de fire bakerste har ballen i beina. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Suarez har mistet målteften. Forstår ikke hva som har sluknet mtp han er assistkongen. Like greit. Ser ut som at dere kjører Suarez -> alle -> mål (farligere) istedetfor Alle -> Suarez -> mål Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Fy faen, nervevrak! DEILIG MED 3P! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Nei, dette gidder jeg ikke mer. Stikker ut og kjøper meg mat. Liverpool er et drittlag. Jeg håper det smakte! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 På en dag som denne er det morsomt å lese reaksjonene fra litt over et år siden om Liverpools kjøp av Sturridge. Spesielt sammenlignet med Demba Ba til Chelsea. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=457483&page=3633 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Noe må gjøres på treningsfeltet den kommende uken Defensivt er vi horible. Nå er det tre bortekamper på rad, uten defensivt løft blir det lite poeng fremover. Neste 3; Soton (vi tapte siste match mot dem) United (tilbake på vinnersporet) Cardiff (trenger poeng og har nok ny manager til den kampen) Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Herlig med 3p. Blir skummelt med 3 bortekamper på rad nå. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Nei, dette gidder jeg ikke mer. Stikker ut og kjøper meg mat. Liverpool er et drittlag. Jeg håper det smakte! Nudler med biffsmak er aldri feil. Enda bedre smakte det når jeg leste at Liverpool vant 4 - 3. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Omtrent alt som var bra med Arsenal-kampen var ikke tilstede i denne kampen fra Liveprools side. Det er så fryktelig mye rart defensivt at man kan undre seg over at Liverpool faktisk bare er 4 poeng unna førsteplass i PL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Tenk hvor mye bedre SAS kunne vært om de ikke var så egoistiske De er ikke veldig egoistiske. Ofte jeg ser at andre står i mye bedre posisjon, men de velger å gå for skudd selv og bommer. Ikke alle kan være like pysete som arsenal vet du, enkelte tørr å skyte ballen isted for å limpe 45 ganger før en evt avslutning. Ingen grunn til å hisse seg opp. Er bare en observasjon om hvordan de kunne vært enda bedre. Du er klar over at dette er en kamptråd ja? Under en kamp så er pulsen temmelig høy. Så jo, full grunn til å hisse seg opp. Men nå er kampen vunnet og jeg kan kaldt og rolig si: Jeg synes du tar feil. Og beklager om du ble skremt\redd\lei deg av kommentaren jeg kom med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå