Leaf Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Martin Skrtel mine damer og herrer. Udugelig kødd!!!!! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Drittlag...helt på trynet. Topp 4 in my ass. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Coutinho scoret nylig på skudd fra samme distanse... Han bruker 200 skudd og måtte ha masse plass og tid til å plassere for å score et mål. Bedre å sentre 200 ganger og få 50ish assists. Er jo ikke løskrutt i støvlene rundt han på banen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Gullpraten gjør meg bekymret. I tillegg til at Sturridge var svak forrige kamp, og at Suarez er inne i en aldri så liten måltørke. Jeg tror nok at man kan holde Liverpool laaaaangt unna alt snakk om gull. Det er altfor svakt bakover til å være med i noen gullkamp. Jeg siterer meg selv. Det er jo helt nattsvart baki der idag. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 DET var karma det Skrtel! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Usikker hva jeg ser på, her. Skrtel har et mareritt. Skrtel ER et mareritt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Skrtel har flere mål i 2014 enn Suarez. 4 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Gullpraten gjør meg bekymret. I tillegg til at Sturridge var svak forrige kamp, og at Suarez er inne i en aldri så liten måltørke. Jeg tror nok at man kan holde Liverpool laaaaangt unna alt snakk om gull. Det er altfor svakt bakover til å være med i noen gullkamp. Jeg siterer meg selv. Det er jo helt nattsvart baki der idag. Hvem har sagt deg i mot? 90% av Liverpool fans snakker om 3-4.plass. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Føler alt er mer stillestående idag, både fremover og bakover. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Skrtel har flere mål i 2014 enn Suarez. Både feil vei og riktig vei Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Skrtel og Kolo Toure = oppskriften på det uforutsette Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Gullpraten gjør meg bekymret. I tillegg til at Sturridge var svak forrige kamp, og at Suarez er inne i en aldri så liten måltørke. Jeg tror nok at man kan holde Liverpool laaaaangt unna alt snakk om gull. Det er altfor svakt bakover til å være med i noen gullkamp. Jeg siterer meg selv. Det er jo helt nattsvart baki der idag. Hvem har sagt deg i mot? 90% av Liverpool fans snakker om 3-4.plass. Da snakker han vel til de siste 10% da. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Håper det kommer en tordentale i pausa fra BR, dette er skralt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Gullpraten gjør meg bekymret. I tillegg til at Sturridge var svak forrige kamp, og at Suarez er inne i en aldri så liten måltørke. Jeg tror nok at man kan holde Liverpool laaaaangt unna alt snakk om gull. Det er altfor svakt bakover til å være med i noen gullkamp. Jeg siterer meg selv. Det er jo helt nattsvart baki der idag. Hvem har sagt deg i mot? 90% av Liverpool fans snakker om 3-4.plass. Da snakker han vel til de siste 10% da. Har ikke sett noen her inne nevne det. Er ikke mange "Liverpool skal vinne PL hvert år" supportere her inne. Mourinho har nevnt Pool som gull kanidat og mener Chelsea er outsider. Eneste jeg har hørt om Pool og gull Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Gullpraten gjør meg bekymret. I tillegg til at Sturridge var svak forrige kamp, og at Suarez er inne i en aldri så liten måltørke. Jeg tror nok at man kan holde Liverpool laaaaangt unna alt snakk om gull. Det er altfor svakt bakover til å være med i noen gullkamp. Jeg siterer meg selv. Det er jo helt nattsvart baki der idag. Hvem har sagt deg i mot? 90% av Liverpool fans snakker om 3-4.plass.Da snakker han vel til de siste 10% da.Har ikke sett noen her inne nevne det. Er ikke mange "Liverpool skal vinne PL hvert år" supportere her inne. Mourinho har nevnt Pool som gull kanidat og mener Chelsea er outsider. Eneste jeg har hørt om Pool og gull Da får du lese i gjennom This is Anfield-tråden, gull ble diskutert der i går. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Sturridge er USTOPPELIG 2mål og 1 assist! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Herlig. Lurer på når 3-3 kommer ? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Snart scorer Swansea igjen, bare vent og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå