Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Swansea

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Herlig med 3p. Blir skummelt med 3 bortekamper på rad nå.

Enig

Tror på 2-3p de neste kampene. Klarer ikke helt å se at vi skal ta 3p mot Soton eller United.

Med 2 tap og uavgjort mot Cardiff er vi på dypet. Desverre tror jeg vi kommer nærmere 3p en 9p de neste kampene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Herlig med 3p. Blir skummelt med 3 bortekamper på rad nå.

Enig

Tror på 2-3p de neste kampene. Klarer ikke helt å se at vi skal ta 3p mot Soton eller United.

Med 2 tap og uavgjort mot Cardiff er vi på dypet. Desverre tror jeg vi kommer nærmere 3p en 9p de neste kampene.

Det er lov å være litt positiv istede for å verne seg mot skuffelse hele tiden. Hadde alt godt som du har tippet før kampnene så har Liverpool vært på 10.plass.

Du klarer ikke å se at Liverpool kan ta poeng på Old Trafford? HAR du i heletatt SETT United spille hjemme i år?

Liverpool har forøvrig ikke tapt så langt i 2014(liga) og selv om forsvaret er helt horribel så viser laget

godt pågangsmot og vinnervilje(ref Fulham, stoke og Swansea-kampen).

Er ikke sikker på full pupp på bortebane og det blir vanskelig, men herrefred. Mer enn 3poeng skal ikke være umulig å tro på.

Lenke til kommentar

Tenk hvor mye bedre SAS kunne vært om de ikke var så egoistiske

De er ikke veldig egoistiske.

Ofte jeg ser at andre står i mye bedre posisjon, men de velger å gå for skudd selv og bommer.

Ikke alle kan være like pysete som arsenal vet du, enkelte tørr å skyte ballen isted for å limpe 45 ganger før en evt avslutning.

Ingen grunn til å hisse seg opp. Er bare en observasjon om hvordan de kunne vært enda bedre.

Men nå er kampen vunnet og jeg kan kaldt og rolig si: Jeg synes du tar feil.

Jasså. Du kan gjerne forklare hvorfor du mener det er bedre å skyte og bomme på mål fremfor å sende pasning til en medspiller som står i en mye bedre posisjon?

Lenke til kommentar

United har hevet spillet betraktelig de siste kampene. Lager man en tabell for de 12 siste kampene så tror jeg United kommer til å havne topp 3. Det tviler jeg pånat Liverpool gjør hvis våre forsvarsfeil fortsetter.

De andre lagene vi kjemper mot hadde rodd i land en 2/3-0 seier i dag. Vi slipper inn 3 mål, hva forteller det oss? Jeg ser helst at vi spiller slik fremover;

Mignolet

Flanaghan - Agger - Toure(Sakho) - Johnsen

Allen - Gerrard - Henderson

Suarez - Sturridge - Sterling

Da får vi mer kontroll på midten og bedre forsvar en siste kamper. Samt at vi har en spiller som kan endre matchbilde fra benken (Coutinho).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

United har hevet spillet betraktelig de siste kampene. Lager man en tabell for de 12 siste kampene så tror jeg United kommer til å havne topp 3.

3 tap, 3 seiere og 2 uavgjort i 2014.

Lenke til kommentar

Tenk hvor mye bedre SAS kunne vært om de ikke var så egoistiske

De er ikke veldig egoistiske.

Ofte jeg ser at andre står i mye bedre posisjon, men de velger å gå for skudd selv og bommer.

Ikke alle kan være like pysete som arsenal vet du, enkelte tørr å skyte ballen isted for å limpe 45 ganger før en evt avslutning.

Ingen grunn til å hisse seg opp. Er bare en observasjon om hvordan de kunne vært enda bedre.

Men nå er kampen vunnet og jeg kan kaldt og rolig si: Jeg synes du tar feil.

Jasså. Du kan gjerne forklare hvorfor du mener det er bedre å skyte og bomme på mål fremfor å sende pasning til en medspiller som står i en mye bedre posisjon?

Å klage over at våre to offensive spillere er nr.1&2 på toppscorer (og scoringsnitt) lista blir litt som å klage på at diamantskoene man har kjøpt er for trange. Når i tilegg en av spillerne det er snakk om har flest assists i PL blir det litt søkt. Sturridge har 6 assists. Poenget er at de skaper ekstreme mengder sjanser og derfor kan unne seg å skyte en ekstra gang. Våre tre offensive spillere + hærfører Gerrard lager mer målpoeng en noen annen kvartett i ligaen.

Det de gjør nå fungerer, why change?

Lenke til kommentar

United har hevet spillet betraktelig de siste kampene. Lager man en tabell for de 12 siste kampene så tror jeg United kommer til å havne topp 3.

Har du sett de to siste kampene? Er de jeg snakker om. 2 bortekamper, 4p og 0 baklengs.

Vi får se etter 38 kamper da, hvordan de siste 12 kampene gikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har du sett de to siste kampene? Er de jeg snakker om. 2 bortekamper, 4p og 0 baklengs.

Forventer at united skal slå CP og en veldig dårlig 0-0 kamp mot arsenal der de kun brydde seg om å være defensiv. Og nei, jeg så ikke den kampen, var opptatt med å se Liverpool vinne BORTE mot Fulham, hva med deg? Og kampen igår ble jeg heller ikke veldig imponert av United. De spilte ikke spesielt bra og var i perioder dårligst på banen.

Vi får se etter 38kamer da, sikkert best å være pessimist og safe sikkert. Og du har gnålet lenge om kamper liverpool ''kommer til å tape'' Intet nytt der. Men OISANN! gikk vist ikke som du hadde håpet det.

Lenke til kommentar

Og nei, jeg så ikke den kampen, var opptatt med å se Liverpool vinne BORTE mot Fulham, hva med deg? Og kampen igår ble jeg heller ikke veldig imponert av United. De spilte ikke spesielt bra og var i perioder dårligst på banen.

Vi får se etter 38kamer da, sikkert best å være pessimist og safe sikkert. Og du har gnålet lenge om kamper liverpool ''kommer til å tape'' Intet nytt der. Men OISANN! gikk vist ikke som du hadde håpet det.

Så Fulham v Pool og Arsenal v United. Hvordan jeg klarte det får du tenke hardt og lenge på.

Kan godt vedde noen tusen med deg at United slår Liverpool over de siste 12 kampene. La oss si et moderat 5k bet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, la oss bare vedde med en som driver å lover bort fotballskjorter i vilden sky. :roll:

Send Jørgen skjorta først du, så kan vi snakke om et evt veddemål. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...