Hveding Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hei. Har så høy ping når jeg spiller!Når jeg skal finne en public server dukker det opp mange med 30-50 i ping, men i det jeg joiner en server står det 50-70 når jeg er kommet inn på serveren.Mener da om jeg joiner en med feks 35 i ping, så ligger den på det dobbelte når jeg har joinet serveren.Hvorfor vises serverne med så lav ping FØR jeg joiner å så HØY i det jeg har kommet inn på den.. ?Har en hastighet på 10 opp og 50 ned.Bruker trådløst nett og ikke via kabel. Når jeg spiller kompetitiv så har jeg ALLTID 65-80 i ping, dette failer aldri. Hva kan være problemet ?Har ikke dette problemet med andre spill, kun cs go. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Skaff deg kablet nett. Det er første bud når ping er viktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Trykk windowsknapp + r, skriv cmd, trykk enterSkriv "ipconfig", se på default gateway og skriv "ping 'IPen som stod på default gateway' -t" (eks ping 192.168.1.1 -t) Er den stabil? Er den på <1 selv når du spiller? Prøv å skriv f.eks ping vg.no -t og se hva du pinger til vg. Er man koblet til med kabel til ruter og har fiberinternett i oslo pinger man 1-2 til vg. Sitter man med fiber på Geilo pinger man 15. Avstand har en betydning. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Når jeg "pinger" til VG så er den meget ustabil.. Går alt mella 26 til 79 i ping dit. Endret 25. februar 2014 av Hveding Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Og om du pinger til routeren? Istedet for å skrive ping vg.no -t skriver du "ipconfig" og leser av det som står på Default Gateway. Skriv så "ping TalletSomStårPåDefaultGateway -t". Er den ustabil da? Ja, da har du enten et problem med nettverkskortet/ruteren din, om ikke, da laster du/noen ned noe eller du har feil på linje. Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 CS har aldri likt trådløs. Har samme problem når jeg er med foreldrene mine og må bruke trådløst, det hadde jeg for 10 år siden og. Kabel fikser det mest sannsynlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå