Ooooj Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Jeg mangler 2,5 euro til et spill som er på tilbud på steam i dag, og ingen butikker er åpne og jeg har ikke kort, så jeg tenkte at jeg kunne prøve å kjøpe å selge sånne trading cards, men jeg får det ikke helt til og forstår det ikke helt. Skal jeg kjøpe et populært kort som er mange av? Skal jeg kjøpe billige eller dyre kort? Skal jeg selge de dyrere eller billigere enn hva de ligger ute for? En venn av meg tjente 15 euro på disse kortene, og jeg forstår ikke hvordan han klarte det, jeg tjener kansje 0,02 på hvert kort hvis jeg prøver å kjøpe og selge. Endret 23. februar 2014 av mikki5519 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Du får disse kortene gratis når du spiller, så selger du dem. Da tjener du litt mer. Jeg har vel tjent ca. 1-2 euro på det siden kortene kom, men så spiller jeg ikke spesielt mye heller. Jeg bruker å selge kortene til ca. snittprisen som det aktuelle kortet selges for. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Du får disse kortene gratis når du spiller, så selger du dem. Da tjener du litt mer. Jeg har vel tjent ca. 1-2 euro på det siden kortene kom, men så spiller jeg ikke spesielt mye heller. Jeg bruker å selge kortene til ca. snittprisen som det aktuelle kortet selges for. Må jeg spille eller kan jeg bare lå det stå åpen? Og forresten jeg har en hel side med tf2 ting, men de går ikke ann å selge Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg aner ikke om det holder å la spillet stå åpen eller ikke, jeg har aldri prøvd. De bare dukker opp, så selger jeg de jeg har når jeg ser at jeg har fått noen. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg søkte litt, og fann ut at man må ha en tf2 premium konto for å selge tf2 ting. Kunne lett fått 2 euro med disse kortene. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg kjøpte faktisk en premium konto i går for 0,07 euro, men trading er veldig komplisert fremdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå