Gå til innhold

EM 2016 - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom Spania, Tyskland og Frankrike vinner sine grupper, så vil det ikke være noen mulighet for at disse landene møter hverandre før semifinalene ikkesant?

Tyskland og frankrike vil da møtes i en eventuell semi om de vinner gruppa og sine respektive knockout round kamper og spania i den andre semien

• Liker 1
Lenke til kommentar

Østerrike sier jeg bare. Kan gjøre det veldig bra. Blir ikke overrasket hvis de når en semi.

Hmm, vinner de gruppa si så tror jeg faktisk det kan stemme, hvis ikke blir det tøft da de får frankrike i en eventuelt kvartfinale om ikke frankrike har chocket totalt. Men blir tøft uansett, vinneren av portugal og østerrike gruppen møter jo 2er i italia,belgia sverige gruppen, så den er uansett ikke enkel.

Lenke til kommentar

Hvis vi snakker om Ukraina er jo Viktor Kovalenko mye mer spennende enn Yarmolenko. Sistnevnte er jo en etablert "topp"-spiller (selv om han ikke spiller for et europeisk topplag, vet alle hvem han er og har vært på radaren til alle i to-tre år).

Kovalenko er jo født i 1996. Sliter litt med noen returløp, ellers er han meget solid. Sett han mye i år. Håper virkelig han får spille.

Må også trekker frem Emre Mor, det tyrkiske supertalentet som signerte for Borussia Dortmund i dag(!). Fatih Terim tok han ut til EM-troppen uten at han hadde en eneste landskamp i beina og han har fått spilt en del i privatkampene før EM braker løs nå. Han har vært en større trussel enn Volkan Sen og Oguzhan Ozyakup. Jeg tror ikke han starter, men han kan komme inn etter 60-70 min i noen kamper. Kult at han er oppvokst i Danmark også!

Alle vist hvem Arshavin var før EM08, men han spilte fortsatt i Zenit. Yarmolenko har køddet bort nok år nå, på tide å ta ut det siste potensiale og herje i EM, og bli solgt for 30+ til en toppklubb. 

Lenke til kommentar

Mon tro om man kommer seg til EM. Mulig pilotstreik i SAS og vekterstreik fra i morgen. Kollektivstreik i Frankrike, inkludert all togtrafikk. Altså streik på alt jeg skal bruke for å komme meg til mesterskapet. Frykter at det blir 19 timers biltur til Paris...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som så åpningskonserten av EM på nrk3 nettopp? Noe av det mest sinnsyke jeg har sett stemningsmessig.

NRK3 er sikkert sortert til bunnen av kanallisten, glemt at den eksisterer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...