Snikpellik Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 34 dager til Premier League. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 EM er over. Faen gjør man nå? Er jo snart OL med en fotballdel, kommer vel til å spille noen gode talenter der man eventuelt kan få øynene opp for. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Blir som å se på tilfeldige treningskamper det. Tror nok jeg kommer til å stå over med mindre jeg kjeder meg noe jævlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Er det bare jeg som er veldig skuffet over kunnskapsnivået til de norske kommentatorene / studiofolket generelt? Dette gjaldt både TV2 og NRK. Jeg følte at jeg lett kunne steppet inn og gjort en like god / bedre jobb flere ganger, og det er litt spesielt i og med at dette er folk som har betalt for å drive med dette her og er random nisse foran TVen. Tidligere mesterskap har jeg ikke følt det på samme måte. De kampene jeg så på svensk TV var det helt annet nivå over. Der var aller profesjonelle til fingerspissene og kunne faget sitt på en annen måte enn de norske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 TV2 var helt greit, NRK taklet jeg ikke, så da synkroniserte jeg opp VG's Foppall stream mot hva som foregikk på TVen, når du første skal høre på noe lite informativt kan det like greit være morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå