Gå til innhold

EM 2016 - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok russisk FA som ligger tynnest an. Enkelte engelske fans bidro også med sitt i dagene før kampen. Men russerne var helt klart verst i går. Meldes om maskerte, organiserte russiske gjenger som angrep tilfeldige supportere i Marseille før kampen. Og det som skjedde på stadion er kun russernes feil. 

Lenke til kommentar

England? Var jo de russiske folka som gikk helt mongo og bare kom for å slåss.

Under kampen, ja, men det var visst slagsmål gjennom mer eller mindre hele dagen virket det som, hvor også engelskmennene var involvert. 

Får håpe vi unngår kamper av typen Albania-Kroatia, Russland-Ukraina, osv. Det kan bli stygt. 

PS: Så handlekraftige som UEFA er, så tipper jeg de venter til etter mesterskapet med å utestenge lagene fra EM-relaterte kamper t.o.m. februar 2019. 

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

England? Var jo de russiske folka som gikk helt mongo og bare kom for å slåss.

Engelskmenna som lagde bråk utenfor stadion ja. Var opprørspoliti rundt de første steder hvor engelskmenn holdt til. Så lite til russerne, men det var verst inne på stadion. Men engelskmennene kunne gjort litt for å ikke fyre opp, blant annet gitt faen i å ha pipekonsert under nasjonalsangen til Russland..

Lenke til kommentar

Så dere uttalelsene til han "tobarnsfar og familiemann" Vladimir?

Gjeng med innavlede aper disse østeuropeerne, helvetes nynazister hele gjengen. Blir ett helvete når det er vm i Russland.. jeg husker når det var em i Polen og Ukraina, samme greia da!

Var en gang i Syden på en plass der det var strødd med østeuropeere,faen for en gjeng. De er 10 ganger verre enn briter på fylla, det sier LITT.

EDIT: hvis noen ikke leste mellom linjene tok jeg en "alle under samme kam" i god norsk stil. Kjenner flere som ikke er slik jeg beskriver, men det er mange av de også :p

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...