Delvis Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Eggen er litt morsom syns jeg, men enig at hun derre der er slitsom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Imponert over alle lagene så langt i turneringen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Assj.. disse evindelige vignettene støtt, med slow motion, tilfeldige tryner og fakter og sånt blant publikum med tåpelig musikk til.Hva er greia med det der? Er så dumt å se på. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 noe må de vise mens disse kommentatorne prater om uinteressantet emner de mener seerne må få med seg.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) The Aguero moment var ikke et run of the mill event heller da. Fint at øyeblikket ble markert på en slik gjenkjennelig måte. Hiroshima var også gjort på en gjenkjennelig måte. Jeg klarer i hvert fall ikke latinamerikanske kommentatorer, med sin vanvittig lange "gooooool". Det var direkte flaut når Erik Thorstvedt prøvde å gjøre det til sin "greie". Jeg syns Alsaker og Myhre er blant de bedre. Wikestad er forsåvidt grei nok så lenge det ikke skjer noen ting som helst gjennom kampen Endret 11. juni 2016 av Patrick123 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg klarer i hvert fall ikke latinamerikanske kommentatorer, med sin vanvittig lange "gooooool". Det var direkte flaut når Erik Thorstvedt prøvde å gjøre det til sin "greie". Det var ikke han. Det var han pedoen, Frode Olsen. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg klarer i hvert fall ikke latinamerikanske kommentatorer, med sin vanvittig lange "gooooool". Det var direkte flaut når Erik Thorstvedt prøvde å gjøre det til sin "greie". Det var ikke han. Det var han pedoen, Frode Olsen. Stemmer, takk. Skallete keepere, så det var nært nok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Stygge scener i Marseille etter kampslutt. Her må UEFA ta ansvar og gjøre noe. Kan ikke "regne med" å bli overfalt om man drar på en fotballkamp i Frankrike. Og hvor er politiet?! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Veldig rart at de ikke har politi som skiller fansen. Russerne jager jo bokstavelig talt engelske fans ut av stadion. Spark og slag. Hvis Russland havner i åttendedelsfinalen jeg skal på så håper jeg at plassene mine er lengst mulig unna russerne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hva faen i helvete er greia med at TV2 ikke engang gidder å holde seg bittelitt upartiske? De åpnet studiosendingen etter kampen med å si at de var skuffet og "nå er det mest vondt". Greit nok at de har et par gjester med tilknytning til de britiske øyer, men det var jo programlederen som var ivrigst i deppingen. Jeg vil ikke ta del i den jævla anglo-runken som hele Norge driver med, men jeg blir påtvunget den av TV2. Det var ikke engang et FORSØK på noe som helst nyansert samtale eller diskusjon. Jeg sitter å vurderer om jeg skal være "Sint Gammel Mann" og sende en bitter mail eller ei. Вперед Россия! давай Россия! 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Word. Pinlig å se på TV2 når England spiller. Handler kun om ett lag både før og etter kamp. Digget utligningen nettopp av den grunnen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 "Roy Reiser" er gøy. Mathias Skarpaas... not so much. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Nå er det full fight i Nice også, mellom Nord-Irske og Polske "supportere". https://twitter.com/footbalIfights/status/741747469143441408 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Eg ler så eg griner av Roy reiser. Musikken og hele pakka er så jævla tidig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Er det så rart da? De er jo en gjeng med engelske fotballfans som lever drømmen med å kommentere engelsk fotball året rundt. Jeg er helt enig i at de burde holde seg nøytrale, spesielt de som er i tilknytning redaksjonen, men folk må da få heie på det de ønsker. Vi nordmenn får jo aldri oppleve at landet vårt er representert i noen turneringer, så da føler nok mange i dette landet at England og engelsk fotball er det nærmeste man kommer. Jeg personlig driter i hvem som vinner EM, men jeg kan mye om spillerne fra England og syns det er kult at de eventuelt gjør det bra. Det er jo den ligaen jeg bryr meg om - og de spillerne jeg selv følger ukentlig. E: Forøvrig helt ræv at de ikke har noen som helst kontroll over folket der nede. Syns det er både ekkelt og trist å se hvordan det har foregått i Marseille i to dager nå! Heller ikke sjokkert over at de polske og irske har gått i tottene på hverandre, men likevel synd at det skjer. Endret 11. juni 2016 av Espp 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Er det så rart da? De er jo en gjeng med engelske fotballfans som lever drømmen med å kommentere engelsk fotball året rundt. Guess what, de kommenterer ikke engelsk fotball nå - de kommenterer europeisk fotball. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Guess what, de kommenterer ikke engelsk fotball nå - de kommenterer europeisk fotball. I know, og derfor syns jeg at de som har tilknytning til redaksjonen prøver å holde seg nøytral - for Norge består av folk fra mange land. Skrev vel det, med underlinje også. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Joda, det er forståelig, men det er ikke spesielt bra. Og jeg er litt uenig i at folk (ref: redaksjonen) bør få lov til å heie på de de ønsker når det er såpass ensidig at det faktisk er depping i studio når England har spilt uavgjort. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Nå husker jeg ikke fra mesterskap til mesterskap, men jeg har et inntrykk av at det nærmest har vært non-stop slåssing eller lignende siden i går. Dette lover ikke bra for resten av mesterskapet. Selv om det kan jo ha noe å si at det har vært de mer "krangleaktige" supporterne som har spilt nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 I alle dager er det som skjer?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå