Gå til innhold

EM 2016 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så dere uttalelsene til han "tobarnsfar og familiemann" Vladimir?

Gjeng med innavlede aper disse østeuropeerne, helvetes nynazister hele gjengen. Blir ett helvete når det er vm i Russland.. jeg husker når det var em i Polen og Ukraina, samme greia da!

Var en gang i Syden på en plass der det var strødd med østeuropeere,faen for en gjeng. De er 10 ganger verre enn briter på fylla, det sier LITT.

 

EDIT: hvis noen ikke leste mellom linjene tok jeg en "alle under samme kam" i god norsk stil. Kjenner flere som ikke er slik jeg beskriver, men det er mange av de også :p

Det er jo en grunn hvorfor "ingen" liker russere. Skulle bestille meg tur til Tyrkia og leste om hotellet på TripAdvisor. Det var en hel haug negative kommentarer myntet kun at det er et typisk russisk feriehotel. De er som gribber med mat, drikke og solsenger. Når man først ankommer hotellet får man pappglass helt til hotellets stab er overbevist at du ikke er fra Russland, først da får man vanlig glass. Sier litt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Sikkert få som bryr seg, men er det bare meg som synes Drillo er verdens mest elendige sidekommentator? Jævla irriterende at han skal brøle ut "DER DA?!" eller "ÅÅÅH" i munnen på Wikestad hver gang det er en stor sjanse. Han har misforstått hva en sidekommentator er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sikkert få som bryr seg, men er det bare meg som synes Drillo er verdens mest elendige sidekommentator? Jævla irriterende at han skal brøle ut "DER DA?!" eller "ÅÅÅH" i munnen på Wikestad hver gang det er en stor sjanse. Han har misforstått hva en sidekommentator er.

Hjelper ikke at han hører ca. kun 10% av det Wikestad sier.

Fryktelig dårlig kjemi og stemningen var vanvittig klein kver gang Wikestad spurte om noe og ikke fikk et svar.

Lenke til kommentar

 

Sikkert få som bryr seg, men er det bare meg som synes Drillo er verdens mest elendige sidekommentator? Jævla irriterende at han skal brøle ut "DER DA?!" eller "ÅÅÅH" i munnen på Wikestad hver gang det er en stor sjanse. Han har misforstått hva en sidekommentator er.

Hjelper ikke at han hører ca. kun 10% av det Wikestad sier.

Fryktelig dårlig kjemi og stemningen var vanvittig klein kver gang Wikestad spurte om noe og ikke fikk et svar.

 

 

er generelt skuffet over den elendige kvaliteten på norske kommentatorer, med unntak av alsaker føler jeg de fleste mangler endel, nordlie og drillo burde egentlig aldri vært kommentatorer f.eks

.  Heldigvis så har hegglund sluttet i tv2 slik at vi slipper å høre på det kjedsommelig greiene der.
Lenke til kommentar

Russisk fotballkultur er nok noe helt annet enn i resten av Europa. Vold er fortsatt en stor del av kulturen, og mitt inntrykk er det kan sammenlignes med England på 70-tallet. Størsteparten av supporterne er ikke-utdannede unge menn og gutter som kommer mest for å lage bråk. Det blir sagt at ingen oppegående forelder ville tatt med barn på fotballkamp i Russland, noe som er en sterk kontrast til England hvor fotball har blitt en familiesport. 

 

Russland trenger en reform for å bli kvitt hooliganisme lignende den som skjedde i England, men det begynner jo å bli fryktelig sent når det bare er to år til VM på hjemmebane.

Lenke til kommentar

Sikkert få som bryr seg, men er det bare meg som synes Drillo er verdens mest elendige sidekommentator? Jævla irriterende at han skal brøle ut "DER DA?!" eller "ÅÅÅH" i munnen på Wikestad hver gang det er en stor sjanse. Han har misforstått hva en sidekommentator er.

 

Drillo har garantert ikke bedt om å bli SK. Alle som har følgt med en stund, vet at Drillo kun er Drillo uansett hvor han er og hvem han snakker til. Får aldri han til å jenke seg etter noen spesiell måte å snakke/være på. Må bare ta han som han er han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hørte at de engelske supporterne som ikke har billetter til England-Wales fikk beskjed fra franske myndigheter kan heller reise å se kampen i Nice da Lens er en liten by for å roe litt ned. Som er en god løsning HADDE DET IKKE VÆRT FOR AT RUSSLAND SPILLER I NICE DAGEN FØR!!

 

Faen lov å tenke litt når man organiserer et mesterskap

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...